Osien luovuttajaa

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
CDV
Hiljaisempi
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Loka 2006, 10:26
Paikkakunta: Lahti

Osien luovuttajaa

Viesti Kirjoittaja CDV »

Mitkä kävisi perän ja etupään osien luovuttajaksi jos vaihtais -68 mussen L6->V8. Ilmeisesti Fairlane, Comet, Falcon mutta mitkä vuosimallit?
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Mitenkäs vaihto ehtona ihan aftermarket remeleet, Mustang2, RRS, Heidt´s FatMan fabrications. Joudut kuitenkin ostaan puolet uutta... :idea:

Takapäähän Currielta 9" Summitilla näyttäs olevan 1+1,2k$ kurpitsa ja banjo akseleineen...

Ihan vaan ideana. Itse menisin tuonne. Näyttää aluksi kalliilta ja sitä onkin, mutta ei se toinenkaan tie ilmainen ole...

http://www.heidts.com/heip32-3.htm

http://www.rrs-online.com/products.php

http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku


Juu, ei mullakaan tuollaisia rahoja ole :oops:
CDV
Hiljaisempi
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Loka 2006, 10:26
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja CDV »

joo kyllähän se olis hieno laittaa ihan uutta palikkaa mutta lompakko tuntuu olevan eri mieltä.
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Ei taida enää olla ihan helppo löytää käytettyjä v8-muunnokseen tarvittavia osia, maksaa niittenkin osto plus uutta niveltä,puslaa jne. Viisain ostais suoraan kasin :roll:
Go tell Alice....
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Mikä ettei jos ei lompakko yhtään vastustaisi, niin kyllä sitä kaunista settiä saisi autoonsa. TCP coiloveretupää 2200 USD, TCP coil-over perä tyhjällä banjolla 4900 USD, siihen sisäkalut kuten tasauspyörästö, välitys, case, pinionlaakeri, vetarit, sitten tehostettu rack & pinion 2000 USD, tako "spindlet" ja reippaat 12.000 USD palanut... eihän se ole nykykurssilla kuin n. 9000 EUR!!! :roll:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

Joopa joo,

Mun peli on kutosesta tehty kasisksi elimenluovuttajien avulla 1988 (lausutaan valmiiksi alkellisilla osilla jotka on lisäksi valmiiksi ajettu loppuun). Nyt jälkien siivous ja pikku tuunaus joka puolella on meikäläiselle maksanut 7000€. :shock:
Kaikki kumipyörien ja peltikorin välillä ja konehuonessa lohkoa lukuunottamatta on vaihdettu jo toisen kerran. Olisi ehkä ollut minulle ja entiselle omistajalle keskimäärin halvempaa tehdä kerralla kunnolla. :lol:
1966 HT 347 Stroker
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

MONTTU kirjoitti:Joopa joo,

Mun peli on kutosesta tehty kasisksi elimenluovuttajien avulla 1988 (lausutaan valmiiksi alkellisilla osilla jotka on lisäksi valmiiksi ajettu loppuun). Nyt jälkien siivous ja pikku tuunaus joka puolella on meikäläiselle maksanut 7000€. :shock:
Kaikki kumipyörien ja peltikorin välillä ja konehuonessa lohkoa lukuunottamatta on vaihdettu jo toisen kerran. Olisi ehkä ollut minulle ja entiselle omistajalle keskimäärin halvempaa tehdä kerralla kunnolla. :lol:
Jep!! Ainoastaan tosi rikkaalla on varaa hyvään ja halpaan. Köyhän on pakko ostaa heti hyvä. :devilhehe:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin