Osien luovuttajaa
Osien luovuttajaa
Mitkä kävisi perän ja etupään osien luovuttajaksi jos vaihtais -68 mussen L6->V8. Ilmeisesti Fairlane, Comet, Falcon mutta mitkä vuosimallit?
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Mitenkäs vaihto ehtona ihan aftermarket remeleet, Mustang2, RRS, Heidt´s FatMan fabrications. Joudut kuitenkin ostaan puolet uutta...
Takapäähän Currielta 9" Summitilla näyttäs olevan 1+1,2k$ kurpitsa ja banjo akseleineen...
Ihan vaan ideana. Itse menisin tuonne. Näyttää aluksi kalliilta ja sitä onkin, mutta ei se toinenkaan tie ilmainen ole...
http://www.heidts.com/heip32-3.htm
http://www.rrs-online.com/products.php
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Juu, ei mullakaan tuollaisia rahoja ole

Takapäähän Currielta 9" Summitilla näyttäs olevan 1+1,2k$ kurpitsa ja banjo akseleineen...
Ihan vaan ideana. Itse menisin tuonne. Näyttää aluksi kalliilta ja sitä onkin, mutta ei se toinenkaan tie ilmainen ole...
http://www.heidts.com/heip32-3.htm
http://www.rrs-online.com/products.php
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Juu, ei mullakaan tuollaisia rahoja ole

- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Mikä ettei jos ei lompakko yhtään vastustaisi, niin kyllä sitä kaunista settiä saisi autoonsa. TCP coiloveretupää 2200 USD, TCP coil-over perä tyhjällä banjolla 4900 USD, siihen sisäkalut kuten tasauspyörästö, välitys, case, pinionlaakeri, vetarit, sitten tehostettu rack & pinion 2000 USD, tako "spindlet" ja reippaat 12.000 USD palanut... eihän se ole nykykurssilla kuin n. 9000 EUR!!! 

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Joopa joo,
Mun peli on kutosesta tehty kasisksi elimenluovuttajien avulla 1988 (lausutaan valmiiksi alkellisilla osilla jotka on lisäksi valmiiksi ajettu loppuun). Nyt jälkien siivous ja pikku tuunaus joka puolella on meikäläiselle maksanut 7000€.
Kaikki kumipyörien ja peltikorin välillä ja konehuonessa lohkoa lukuunottamatta on vaihdettu jo toisen kerran. Olisi ehkä ollut minulle ja entiselle omistajalle keskimäärin halvempaa tehdä kerralla kunnolla.
Mun peli on kutosesta tehty kasisksi elimenluovuttajien avulla 1988 (lausutaan valmiiksi alkellisilla osilla jotka on lisäksi valmiiksi ajettu loppuun). Nyt jälkien siivous ja pikku tuunaus joka puolella on meikäläiselle maksanut 7000€.

Kaikki kumipyörien ja peltikorin välillä ja konehuonessa lohkoa lukuunottamatta on vaihdettu jo toisen kerran. Olisi ehkä ollut minulle ja entiselle omistajalle keskimäärin halvempaa tehdä kerralla kunnolla.

1966 HT 347 Stroker
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Jep!! Ainoastaan tosi rikkaalla on varaa hyvään ja halpaan. Köyhän on pakko ostaa heti hyvä.MONTTU kirjoitti:Joopa joo,
Mun peli on kutosesta tehty kasisksi elimenluovuttajien avulla 1988 (lausutaan valmiiksi alkellisilla osilla jotka on lisäksi valmiiksi ajettu loppuun). Nyt jälkien siivous ja pikku tuunaus joka puolella on meikäläiselle maksanut 7000€.
Kaikki kumipyörien ja peltikorin välillä ja konehuonessa lohkoa lukuunottamatta on vaihdettu jo toisen kerran. Olisi ehkä ollut minulle ja entiselle omistajalle keskimäärin halvempaa tehdä kerralla kunnolla.

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey