Laatikon kiinnike

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...

Laatikon / moottorin kiinnikkeet

Kumia
6
32%
Uretaania
10
53%
Ei väliä
3
16%
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Laatikon kiinnike

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Tassa taas osia selaillessa tuli valinta eteen: kumia vai uretaania? Ohjauksen puslissa uretaani on hyva juttu :?:, mutta miten on ton laatikon kiinnikkeen suhteen? Alkaako jyristamaan? Kokemuksia?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Miten ois tällaset: http://www.totalcontrolproducts.com/motormounts.html

Noihin sais sorvattua puslat vaikka nylonista niin ei turhia joustas. :) Olikohan ne mate in intia kumet mitkä mulla oli 67:ssa ja vuoden kesti kunnes molemmat oli halki. Muutaman vuoden on nyt ollu noi tcp:n kiinnikkeet ja ne on kyllä asiansa hoitaneet. Tosin ei hirveänä ole tullut ajeltua mutta suosittelen. :peukku:

Edittiä sen verran että Ron Morris myy samanlaisia kannakkeita, mutta ne olisi säädettävää mallia.
Avatar
Mussemaan
Mega-addikti
Viestit: 657
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Ilman muuta uretaania, muuten ei ole tunnelmaa kabiinissa!
Kuva
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Itselläkin Energy merkkiset uretaanipuslat... kaikkialla.
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Uretaania moottorin ja laatikon kiinnikkeisiin, ohjaukseen alumiinia ja muualle delriniä.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Joo ja kun haluu traktorin niin käy ostaan sitten zetorin :!: .
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Kumia, nykyajan kumit on paljon jämäkämpiä kuin alkuperäiset ja sentään made in indiaa :lol: kuten 67 mainitsi.. joskus uretaaniset saattaa olla halvempia... tai paljon kalliimpia jokatapauksessa kaikki parempi kuin vanha rikkonaenen.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Ilmeisesti kannattaa samalla vaihtaa moottorin kiinnikkeet, etta kaikki on suunnilleen samaa jaykkyytta. Muuten jompikumpi morjentaa ennenaikojaan..?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Tuli muuten melkosen jamakka paketti. Ei tarista eika venkoile enaa, mutta laatikon aanet kuuluu pahemmin kuin 05:ssa.. :shock:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
FBFIN65
Mega-addikti
Viestit: 625
Liittynyt: 13 Loka 2005, 20:19
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005
Paikkakunta: uusimaa

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

Noo mitkä laitoit mihin ?
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Uretaania moottorin ja lootan kiinnikkeiksi (302, T5). Kruisaillessa homma pelaa hyvin, mita nyt kardaanille voisi tehda Jotain. Moottoritiella jyrina on aika kova ja jos kytkimen tirvaisee pohjaa, niin taristaa. 70mph aanet on huomattavat ja 80-90mph alkaa jo jannittamaan, morjenstaako joku paikka kohta... Aiemmin ei tuota tarinaa oikeastaan edes huomannut.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Jepjep.. Alko aanet hermostuttamaan liikaa ja laatikko pajalle syyniin. Tuomio tuli tanaan: loota uusiksi. Oli neulalaakeri morjenstanut ja tehnyt tuhojaan ympariinsa. Samalla selvisi jyrinakin... :shock: Eikun "uusi" T-5z & kytkin sisaan ja vauhtipyoran koneistus. Veikkauksia, mita pamahtaa seuraavaksi vai pitaisikohan alkaa jo ajamaan natisti... :roll:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Kysytäämpäs näin, paljonkos olet polttanut taloja rotan kanssa touhutessa, onkos putjetit ylittyneet kuin pahoin. Sitten seuraavaks lasahtaa tietysti perä tai kone, jompi kumpi .
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

ROKI kirjoitti:Kysytäämpäs näin, paljonkos olet polttanut taloja rotan kanssa touhutessa, onkos putjetit ylittyneet kuin pahoin. Sitten seuraavaks lasahtaa tietysti perä tai kone, jompi kumpi .
Taaloja varmaankin tarkotit. :) Se normaali 3x alkuperanen budjetti alkaa lahenemaan. Edelleenkin verrattuna $6000 "hyvakuntoiseen" vehkeeseen olen melko tyytyvainen, kun tiedan, mita on laitettu ja mika on epailyksen alla. Noihin "hyvakuntoisiinkin" meinaan akkia uppoaa muutama tonni, kun tekee pakolliset syylarin vaihdot, piuhojen perkuut ym ym. Ja juu, pera ja moottori on seuraavaksi kuuntelussa, etteivat ala aantelemaan... :roll: Pitaa vaan toivoa, ettei sama sankari, joka teki vaihteistorempan, ole tehnyt koneremppaakin. Molemmista on kylla kuitit ja kumpikaan ei valuta tai syo oljya. Viela... :shock: Laatikosta ei ollut mitaan dokumentaatiota.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

ROKI kirjoitti:Kysytäämpäs näin, paljonkos olet polttanut taloja rotan kanssa touhutessa
Heh, Roki se on huumorimiehiä! Toiset ne repii hiuksia päästä ja Roki polttaa taloja! :lol:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin