
Laatikon kiinnike
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Laatikon kiinnike
Tassa taas osia selaillessa tuli valinta eteen: kumia vai uretaania? Ohjauksen puslissa uretaani on hyva juttu
, mutta miten on ton laatikon kiinnikkeen suhteen? Alkaako jyristamaan? Kokemuksia?

Miten ois tällaset: http://www.totalcontrolproducts.com/motormounts.html
Noihin sais sorvattua puslat vaikka nylonista niin ei turhia joustas.
Olikohan ne mate in intia kumet mitkä mulla oli 67:ssa ja vuoden kesti kunnes molemmat oli halki. Muutaman vuoden on nyt ollu noi tcp:n kiinnikkeet ja ne on kyllä asiansa hoitaneet. Tosin ei hirveänä ole tullut ajeltua mutta suosittelen. 
Edittiä sen verran että Ron Morris myy samanlaisia kannakkeita, mutta ne olisi säädettävää mallia.
Noihin sais sorvattua puslat vaikka nylonista niin ei turhia joustas.


Edittiä sen verran että Ron Morris myy samanlaisia kannakkeita, mutta ne olisi säädettävää mallia.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Uretaania moottorin ja laatikon kiinnikkeisiin, ohjaukseen alumiinia ja muualle delriniä.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Uretaania moottorin ja lootan kiinnikkeiksi (302, T5). Kruisaillessa homma pelaa hyvin, mita nyt kardaanille voisi tehda Jotain. Moottoritiella jyrina on aika kova ja jos kytkimen tirvaisee pohjaa, niin taristaa. 70mph aanet on huomattavat ja 80-90mph alkaa jo jannittamaan, morjenstaako joku paikka kohta... Aiemmin ei tuota tarinaa oikeastaan edes huomannut.
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Jepjep.. Alko aanet hermostuttamaan liikaa ja laatikko pajalle syyniin. Tuomio tuli tanaan: loota uusiksi. Oli neulalaakeri morjenstanut ja tehnyt tuhojaan ympariinsa. Samalla selvisi jyrinakin...
Eikun "uusi" T-5z & kytkin sisaan ja vauhtipyoran koneistus. Veikkauksia, mita pamahtaa seuraavaksi vai pitaisikohan alkaa jo ajamaan natisti... 


- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Taaloja varmaankin tarkotit.ROKI kirjoitti:Kysytäämpäs näin, paljonkos olet polttanut taloja rotan kanssa touhutessa, onkos putjetit ylittyneet kuin pahoin. Sitten seuraavaks lasahtaa tietysti perä tai kone, jompi kumpi .


