taka akseli-
Valvoja: Ville K
-
- Aktiivi
- Viestit: 145
- Liittynyt: 30 Touko 2004, 22:22
taka akseli-
joo se olikin npd:n lettelossa (8999.99 usd:tä)http://www.npdlink.com/modules.php?name=Mustang_Catalog
Kallis on kallis! vaan kun ostaapi jakulaarin taka rojut ei maksa kuin murto osan ja kannataapi hiukan rakentakkin. Niin sit vellä semmonen mahdolinen sarja kuin 05 vuotisen taksimallin mesen koko taka kelkka, on täys alumiininen tukivarsista alkain vetarit ja perän sisäkalut tietenkin terästä. Laitoin tuossa vimetalvena tuommoisen 2000km ajetun perä mällisen mesen, siihen piti vaihtaa myös tuo koko kelkka kun oli pers pyöriä myoten lytyssä, niin ajattelin mallata sitä kehikkoa tuohon kaverin 66HT projektiin kun on tuossa krillissä , saas nähdä kuin käy, ja mesestähän kun löytyy vahvat perät myös kestämääm Fortsonienkin hevoset.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Tästä asiasta en paljon tiedä, mutta eivätkö harrastajat ole "löytäneet" 90-luvun alun Thunderbirdin taka-akselia? Onko se liian leveä, kallis, heikko tms? Käsittääkseni se on kuitenkin suurin yksittäinen syy T-birdin erinomaiseen ajettavuuteen. Jos minä olisin Mustangiin laittamassa erillisjousitettua taka-akselia, selvittäisin ensin tämän vaihtoehdon. 

Perhana ROKI! minäkin just mallailin kaverin mersusta irrotettua taka-kelkkaa -65 HT:seen. Kiinnostais erillisjousitettu perä+halvat jarruosat+vannevalikoima tuossa systeemissäROKI kirjoitti:Kallis on kallis! vaan kun ostaapi jakulaarin taka rojut ei maksa kuin murto osan ja kannataapi hiukan rakentakkin. Niin sit vellä semmonen mahdolinen sarja kuin 05 vuotisen taksimallin mesen koko taka kelkka, on täys alumiininen tukivarsista alkain vetarit ja perän sisäkalut tietenkin terästä. Laitoin tuossa vimetalvena tuommoisen 2000km ajetun perä mällisen mesen, siihen piti vaihtaa myös tuo koko kelkka kun oli pers pyöriä myoten lytyssä, niin ajattelin mallata sitä kehikkoa tuohon kaverin 66HT projektiin kun on tuossa krillissä , saas nähdä kuin käy, ja mesestähän kun löytyy vahvat perät myös kestämääm Fortsonienkin hevoset.

KUKA V*TUN TUNING?!
Joo kesken on viellä en ole kerennyt, kun tuo talonteko on vienyt kaiken ajan . Pitää tässä ruveta pikuhiljaa touhuilemaan , projektit oottaa.200cid kirjoitti:Perhana ROKI! minäkin just mallailin kaverin mersusta irrotettua taka-kelkkaa -65 HT:seen. Kiinnostais erillisjousitettu perä+halvat jarruosat+vannevalikoima tuossa systeemissäROKI kirjoitti:Kallis on kallis! vaan kun ostaapi jakulaarin taka rojut ei maksa kuin murto osan ja kannataapi hiukan rakentakkin. Niin sit vellä semmonen mahdolinen sarja kuin 05 vuotisen taksimallin mesen koko taka kelkka, on täys alumiininen tukivarsista alkain vetarit ja perän sisäkalut tietenkin terästä. Laitoin tuossa vimetalvena tuommoisen 2000km ajetun perä mällisen mesen, siihen piti vaihtaa myös tuo koko kelkka kun oli pers pyöriä myoten lytyssä, niin ajattelin mallata sitä kehikkoa tuohon kaverin 66HT projektiin kun on tuossa krillissä , saas nähdä kuin käy, ja mesestähän kun löytyy vahvat perät myös kestämääm Fortsonienkin hevoset.mites sulla kävi näyttikö sopivan? itellä vaan mittojen ihmettelyä että mitään konkreettista ei ole vielä tapahtunut.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302