taka akseli-

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

mustang cs
Aktiivi
Viestit: 145
Liittynyt: 30 Touko 2004, 22:22

taka akseli-

Viesti Kirjoittaja mustang cs »

joo se olikin npd:n lettelossa (8999.99 usd:tä)http://www.npdlink.com/modules.php?name=Mustang_Catalog
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Kallis on kallis! vaan kun ostaapi jakulaarin taka rojut ei maksa kuin murto osan ja kannataapi hiukan rakentakkin. Niin sit vellä semmonen mahdolinen sarja kuin 05 vuotisen taksimallin mesen koko taka kelkka, on täys alumiininen tukivarsista alkain vetarit ja perän sisäkalut tietenkin terästä. Laitoin tuossa vimetalvena tuommoisen 2000km ajetun perä mällisen mesen, siihen piti vaihtaa myös tuo koko kelkka kun oli pers pyöriä myoten lytyssä, niin ajattelin mallata sitä kehikkoa tuohon kaverin 66HT projektiin kun on tuossa krillissä , saas nähdä kuin käy, ja mesestähän kun löytyy vahvat perät myös kestämääm Fortsonienkin hevoset.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
66poni
Addikti
Viestit: 295
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja 66poni »

Tästä asiasta en paljon tiedä, mutta eivätkö harrastajat ole "löytäneet" 90-luvun alun Thunderbirdin taka-akselia? Onko se liian leveä, kallis, heikko tms? Käsittääkseni se on kuitenkin suurin yksittäinen syy T-birdin erinomaiseen ajettavuuteen. Jos minä olisin Mustangiin laittamassa erillisjousitettua taka-akselia, selvittäisin ensin tämän vaihtoehdon. 8)
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

ROKI kirjoitti:Kallis on kallis! vaan kun ostaapi jakulaarin taka rojut ei maksa kuin murto osan ja kannataapi hiukan rakentakkin. Niin sit vellä semmonen mahdolinen sarja kuin 05 vuotisen taksimallin mesen koko taka kelkka, on täys alumiininen tukivarsista alkain vetarit ja perän sisäkalut tietenkin terästä. Laitoin tuossa vimetalvena tuommoisen 2000km ajetun perä mällisen mesen, siihen piti vaihtaa myös tuo koko kelkka kun oli pers pyöriä myoten lytyssä, niin ajattelin mallata sitä kehikkoa tuohon kaverin 66HT projektiin kun on tuossa krillissä , saas nähdä kuin käy, ja mesestähän kun löytyy vahvat perät myös kestämääm Fortsonienkin hevoset.
Perhana ROKI! minäkin just mallailin kaverin mersusta irrotettua taka-kelkkaa -65 HT:seen. Kiinnostais erillisjousitettu perä+halvat jarruosat+vannevalikoima tuossa systeemissä :!: mites sulla kävi näyttikö sopivan? itellä vaan mittojen ihmettelyä että mitään konkreettista ei ole vielä tapahtunut.
KUKA V*TUN TUNING?!
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

200cid kirjoitti:
ROKI kirjoitti:Kallis on kallis! vaan kun ostaapi jakulaarin taka rojut ei maksa kuin murto osan ja kannataapi hiukan rakentakkin. Niin sit vellä semmonen mahdolinen sarja kuin 05 vuotisen taksimallin mesen koko taka kelkka, on täys alumiininen tukivarsista alkain vetarit ja perän sisäkalut tietenkin terästä. Laitoin tuossa vimetalvena tuommoisen 2000km ajetun perä mällisen mesen, siihen piti vaihtaa myös tuo koko kelkka kun oli pers pyöriä myoten lytyssä, niin ajattelin mallata sitä kehikkoa tuohon kaverin 66HT projektiin kun on tuossa krillissä , saas nähdä kuin käy, ja mesestähän kun löytyy vahvat perät myös kestämääm Fortsonienkin hevoset.
Perhana ROKI! minäkin just mallailin kaverin mersusta irrotettua taka-kelkkaa -65 HT:seen. Kiinnostais erillisjousitettu perä+halvat jarruosat+vannevalikoima tuossa systeemissä :!: mites sulla kävi näyttikö sopivan? itellä vaan mittojen ihmettelyä että mitään konkreettista ei ole vielä tapahtunut.
Joo kesken on viellä en ole kerennyt, kun tuo talonteko on vienyt kaiken ajan . Pitää tässä ruveta pikuhiljaa touhuilemaan , projektit oottaa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Vastaa Viestiin