Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Onko kellaan tullu vastaan? Tossa kolinoita kuunnellessa tuli mieleen, etta puolivillaisesti, mutta tukevasti paikallaan oleva konepelti voisi ottaa kontaktia liikkeelle lahtiessa..? Samoin peruuttaessa, varsinkin jos kaantyy samalla. Tossa oli vaan ruuhkassa aikaa pohtia asioita. Yoke naytti pukilla varsin hyvinvoivalta, mutta paremmin asia selviaisi kait vain ottamalla sen irti.
Konepellin tukiraudathan on useimmiten liimattu kiinni korikitillä pintapeltiin ja sen on ilmeisesti tarkoitus vähän joustaa siellä välissä. Taitaa harvassa vanhassa autossa olla enää nuo saumat kiinni ja kun kitit tippuu välistä niin takuulla rämisee ja kolisee. Ainakin mun Mopen sierainpellissä kaikki liimaukset oli irti. Eiku uutta korikittiä väliin...
Sopisi kylla kuvaan.. Edellisella omistajalla oli ollut kuitupelti siina jonkin aikaa kunnes oli unohtunut raolleen ja pamahtanu pystyyn ja tuulilasiin motarilla. Orkkispelti on sitten varmaan laitettu takasin paikalleen aika urakalla, mika myos nakyy.. Jos toi korikittituubi on viela hengissa, niin sita voisi ujuttaa valiin. Ilmeisesti siis seka pellin etta saranoiden ja korin & saranoiden..?
Tarkoitin kyllä niitä tukipeltejä siellä konepellin sisäpuolella. Pintapelti on liimattu niihin kiinni useasta kohdasta. Voit vaikka käsin kokeilla, onko pintapelti enää mistään kiinni noissa tukipokkauksissa. Vähän hankala homma korjata pelti paikoillaan. Pelti irti ja ylösalaisin. Vähän hankala tehdä yksin, kun tarvii yhtäaikaa pitää rakoa auki kun laittaa kittiä väliin..
(Puhun edelleen siitä konepellistä)
Ok.. Pitaa koputella sita tossa, kun muistaa. Toisaalta kuitupelti vois olla kiva. Siihen vois huoletta porata pinnitkin ilman mitaan pussihousukohtauksia viime hetkella jne... Taidan laittaa asian mietintamyssyyn. Peltipellista sais kylla hienon kahvipoydan olohuoneeseen..
Mutta takasin asiaan.. Pelti on kylla vahan "nafti" sivusuunnassa, joten export bracen laittaminenkin voi auttaa asiaan..? Tai jos lokareita vahan ruuvailisi ulommas jne valjemmalle? Onko niissa saatovaraa..?
veekoo kirjoitti:Mutta takasin asiaan.. Pelti on kylla vahan "nafti" sivusuunnassa, joten export bracen laittaminenkin voi auttaa asiaan..? Tai jos lokareita vahan ruuvailisi ulommas jne valjemmalle? Onko niissa saatovaraa..?
Suojissa on säätövaraa, jos ei jo säädetty uloimpaan asentoon. Löysää pultteja ja koita vetää suojaa ulommas. 1/2" avain passaa, jos pultit on alkuperäiset.
Tattista! Juuh. Naemma olisi varaa nykia vahan etaammalle kuskin puoleista lokaria, ei vaan viittiny keskella yota alkaa paukuttamaan parkkiksella. Samalla tuli havaittua, etta mulla taitaa olla 69:n hiekkapelti, joka ei ole etunurkista kiinni, kun pultin reiat on n. 1/2" vieressa. Tarttee ujuttaa jotain fyllia valiin, josko parinat (sieltakin) katoaisi...