Kolinaa .. konepellista?
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Kolinaa .. konepellista?
Onko kellaan tullu vastaan? Tossa kolinoita kuunnellessa tuli mieleen, etta puolivillaisesti, mutta tukevasti paikallaan oleva konepelti voisi ottaa kontaktia liikkeelle lahtiessa..? Samoin peruuttaessa, varsinkin jos kaantyy samalla. Tossa oli vaan ruuhkassa aikaa pohtia asioita.
Yoke naytti pukilla varsin hyvinvoivalta, mutta paremmin asia selviaisi kait vain ottamalla sen irti. 
Konepellin tukiraudathan on useimmiten liimattu kiinni korikitillä pintapeltiin ja sen on ilmeisesti tarkoitus vähän joustaa siellä välissä. Taitaa harvassa vanhassa autossa olla enää nuo saumat kiinni ja kun kitit tippuu välistä niin takuulla rämisee ja kolisee. Ainakin mun Mopen sierainpellissä kaikki liimaukset oli irti. Eiku uutta korikittiä väliin...
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Sopisi kylla kuvaan.. Edellisella omistajalla oli ollut kuitupelti siina jonkin aikaa kunnes oli unohtunut raolleen ja pamahtanu pystyyn ja tuulilasiin motarilla. Orkkispelti on sitten varmaan laitettu takasin paikalleen aika urakalla, mika myos nakyy..
Jos toi korikittituubi on viela hengissa, niin sita voisi ujuttaa valiin. Ilmeisesti siis seka pellin etta saranoiden ja korin & saranoiden..?
Tarkoitin kyllä niitä tukipeltejä siellä konepellin sisäpuolella. Pintapelti on liimattu niihin kiinni useasta kohdasta. Voit vaikka käsin kokeilla, onko pintapelti enää mistään kiinni noissa tukipokkauksissa. Vähän hankala homma korjata pelti paikoillaan. Pelti irti ja ylösalaisin. Vähän hankala tehdä yksin, kun tarvii yhtäaikaa pitää rakoa auki kun laittaa kittiä väliin..
(Puhun edelleen siitä konepellistä)
(Puhun edelleen siitä konepellistä)
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
No nyt ollaan asialinjalla.veekoo kirjoitti:Orkkisjakkaroista saattaa tulla nojatuolit, jos iskee nikkarointivimma..Homer65 kirjoitti:veekoo kirjoitti:Peltipellista sais kylla hienon kahvipoydan olohuoneeseen..![]()
![]()
Viela jostain 8 paikkanen pulloteline, niin oon ikuisesti sinkku.
PS: Lippis on sun, kun osutaan kohdakkain. ( eikä maksa mitään )
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Suojissa on säätövaraa, jos ei jo säädetty uloimpaan asentoon. Löysää pultteja ja koita vetää suojaa ulommas. 1/2" avain passaa, jos pultit on alkuperäiset.veekoo kirjoitti:Mutta takasin asiaan.. Pelti on kylla vahan "nafti" sivusuunnassa, joten export bracen laittaminenkin voi auttaa asiaan..? Tai jos lokareita vahan ruuvailisi ulommas jne valjemmalle? Onko niissa saatovaraa..?
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Tattista! Juuh. Naemma olisi varaa nykia vahan etaammalle kuskin puoleista lokaria, ei vaan viittiny keskella yota alkaa paukuttamaan parkkiksella.
Samalla tuli havaittua, etta mulla taitaa olla 69:n hiekkapelti, joka ei ole etunurkista kiinni, kun pultin reiat on n. 1/2" vieressa. Tarttee ujuttaa jotain fyllia valiin, josko parinat (sieltakin) katoaisi... 