

Käsi ylös joka tietää, parhaasta vastauksesta ens Fun Runissa parit bisset

Juu, eipä siinä juuri muuta mahdollisuutta liene kuin siirtää ne jonnekin muualle. Tai sitten mittarit siihen keskelle kojelautaa... Rundikellon taulussa on vain käsijarrun ja pitkien merkkivalot. Homma on loppujen lopuksi aika yksinkertainen kun jaksaa vain seurailla niitä printatun piuhaliuskan viivoja siellä mittariklusterin takana, sittenhän ne löytyvät asianomaiset piuhat liittimestäkin. Sullakin on varmasti se liitinkappale n. 7cm leveä, mie jouduin lyhentämään sitä pari senttiä ja järjestämään piuhat uuteen järjestykseen.harmi80 kirjoitti:OT:
Mites tuossa rundikellollisessa -71 mittarissa on toteutettu nuo varoitusvalot?
Mulla kun on karvalakkimalli, eli rundarin tilalla on vaan nuo neljä varoitusvaloa ja olen metsästellyt mahdollisesti pelkkää orggis rundaria, niin joutuuko varoitusvalot sepittämään jonnekin muualle?
On kuulemma aika iso osa noista alkupään isokoppaisista varustettu normaali kellolla ja pikkumittareilla. Munkin biili on rullannut tehtaalta jo lokakuussa '70 ja nimenomaisella varustuksella.Speedy kirjoitti:Kiekkamittarilla jos varustettu,niin yleensä pakettiin kuuluu kolmen pikkumittarin sarja , instrumentation group ölyp, lataus ja lämpö.