Bensapinnat on ohjeen mukaiset. Kone on 302.nen Edelin 600.lla, sähköpumppu, C4. Kiitollisena vinkeistä.
Sammuu
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Sammuu
Osaisko joku arvata, mikä ahdistaa. Jos tekee nopean jarrutuksen tai jyrkän käännöksen (U tai släälöm), kone sammuu
. Käynistäessä tämän jälkeen, kestää hetken ennen kuin kone käynnistyy.
Bensapinnat on ohjeen mukaiset. Kone on 302.nen Edelin 600.lla, sähköpumppu, C4. Kiitollisena vinkeistä.
Bensapinnat on ohjeen mukaiset. Kone on 302.nen Edelin 600.lla, sähköpumppu, C4. Kiitollisena vinkeistä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Sammuu
Mahtaakohan ajaa out of the box edelillä?Arto65FB kirjoitti:Pikkuvinkkinä, että Edelbrockin tytärkin ajaa kisaa "arvaa millä kaasarilla".
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Shop manual: 600 manuaali 800 automaagi eli jotain noilla nurkilla lienee ok.Homer65 kirjoitti:Ei ole bensan määrällä merkitystä. Aattelin kanssa jos tyhjäkäyntikierrokset vaikuttais, mikähän olis asiallinen tyhjäkäyntinopeus? Kone on lähes vakio, olettaisin. Kansia on joskus hiplattu, imari on performer.
Voihan toikin olla tyyppivika mutta kylläkin eri kuin Edelissä. Onko sinulla tyhjäkäynti muuten ok? Painuisiko ensiöpuolen kohokammiossa bensanpinta kammion etureunaan ja suuttimet haukkaisivat hetkeksi tyhjää (seosvaihteluita), jos läppä on jostain syystä auki jarrutettaessa (vasemman jalan jarrutusta?)? Tai sitten toisiokammiosta roiskaisee huohotuksen kautta bensaa?Antti66HT kirjoitti:Tyyppivika? Itellä oli samaa oiretta...
Toi 650 Dp Holley nostaa kierroksia jarruttaessa...
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle
)
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle
Re: Sammuu
Vika ja vastaus saattaa löytyä jommasta kummasta tekijästä.Homer65 kirjoitti:Edeli 600, sähköpumppu,
Vaikka bensapinta olisi tyhjäkäynnillä OK voi se ajossa olla riittämättömän bensansaannin takia bensapinta saattaa olla alhaalla. Edelin ongelma taitaa olla jarrutukset ja kaarreajo jolloin kaasari horasee tyhjää.
Bensansaannin voi vain varmistaa vain painemittarilla ja tai seosmittarilla ajossa tai dynossa jos käytää koneen omaa pumppua, tankkia ja bensaputkistoa samoilla mittausmenetelmillä.
Minun ei vielä ole tarvinnut laitta Holley kaasariin foumia kohokammioihin eikä lisä putkia suuttimiin.
Tämä saattaa johtua rauhallisesta ajotyylistäni ja tavasta käsitellä autoa niin slalom- kuin moottoriradalla.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: Sammuu
Niinpä.Mexico65 kirjoitti:Tämä saattaa johtua rauhallisesta ajotyylistäni ja tavasta käsitellä autoa niin slalom- kuin moottoriradalla.
Nyt kun oikein muistan niin Carterilla (Edel, Weber) varustetussa ex-autossa kävi toisinaan juurikin noin, että jarruttaessa sammui niille sijoilleen. En sitä tutkinut sen enempää kun ei kauheasti haitannut, tai mahdoinko jättää jarruttamiset vähemmälle myöhemmin.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Antti66HT kirjoitti:Tyyppivika? Itellä oli samaa oiretta...
Toi 650 Dp Holley nostaa kierroksia jarruttaessa...
Yx mikä tuntuis ittelläni tekevän moista kierrostennostoa jarrua painettaessa liittyy mun mielestä alipainejuttuihin ?? Niin ja mulla on toi Carter
Häkä
-69 Ht / 302 4v HO / Toploader / 8" / aito suomiauto
-12 Coupe V6 Premium, Grabber Blue
-12 Coupe V6 Premium, Grabber Blue
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Re: Sammuu
Vahan aiheen vieresta, mutta.. Tarkoitus olisi laittaa painemittari samalla, kun vaihdan kaasarin ja letkut pumpulta. Mihin mittari kannattaisi laittaa? Sellainen vaan tuli mieleen, etta jos sen laittaa suotimen jalkeen ihan sen viereen, niin alkaako se kolisemaan ympari, veteleeko liitokset auki painollaan jne. Kiekka teippia mittarin ympari? Toisinsanoen, onko huonoksi todettuja paikkoja? Toinen kyska olisi, etta voisko mittarin tiivistaa valikappaleeseen tavallisella tefloniteipilla vai liukeneeko se menoveden sekaan?Mexico65 kirjoitti: Bensansaannin voi vain varmistaa vain painemittarilla ja tai seosmittarilla ajossa tai dynossa jos käytää koneen omaa pumppua, tankkia ja bensaputkistoa samoilla mittausmenetelmillä.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Tyhjäkäynti on ok!, välillä. Toisinaan, halpis kiekkamittarin mukaan, se hiukan heiluu, varsinkin kuumana. Muuten toi ilman horaseminen tuntuisi ehkä todennäköisimmälle, nimittäin jos tiukassa jarrutuksessa hiukan ennen pysähtymistä nostaa jalan jarrulta (oikea räpylä=ei vasen), kone ikäänkuin miettii pienen hetken ja jatkaa käymistä. Voisko "loiskumista" estää jotenkin??Arto65FB kirjoitti:Voihan toikin olla tyyppivika mutta kylläkin eri kuin Edelissä. Onko sinulla tyhjäkäynti muuten ok? Painuisiko ensiöpuolen kohokammiossa bensanpinta kammion etureunaan ja suuttimet haukkaisivat hetkeksi tyhjää (seosvaihteluita), jos läppä on jostain syystä auki jarrutettaessa (vasemman jalan jarrutusta?)? Tai sitten toisiokammiosta roiskaisee huohotuksen kautta bensaa?Antti66HT kirjoitti:Tyyppivika? Itellä oli samaa oiretta...
Toi 650 Dp Holley nostaa kierroksia jarruttaessa...
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey