kansipahvien vaihto

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
musti65
Aktiivi
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 11:20
Paikkakunta: hollola

kansipahvien vaihto

Viesti Kirjoittaja musti65 »

Pitäisikö kannet oikaista kun tiivisteet vaihtaa?ja mikä olisi venttiilien säätövälys?Kyseessä siis 1965 289.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Jos ei ole vuotanut tiivisteet, älä oikasuta turhaa kun joudut sitte koneistuttamaan imusarjankin , kun kansien ja imarin väli muuttuu. Omaan mustini laitoin just vapun jälkeen portatut kannet paikoilleen, enkä oikasuttanut kun koneistamon hemmot eivät oikein syttyneet ajatukselle, tietenkin olisivat tehneet homman jos olisin niin välttämättä vaatinut , mut miks turhaa teetättää jos ei tarvetta. vena välyksien säätöön on monenmoista systeemiä, omassa mustissa ei nämä perinteiset jutut toimineet en tiedä miksi, kyselin kyllä ja sain Mexikolta hyvät neuvot vaan ei tässä omituisessa otuksessa toimineet , piti mennä pers edellä puuhun ja tehdä aivan omalla tyylillä nyt pelaa, antakoot viisaammat säätö neuvot.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
musti65
Aktiivi
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 11:20
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja musti65 »

Kyseessä on tiivisteen ilmeinen vuoto.Kerää painetta syyläriin.Pärskii oikein kunnolla.Vai voisko olla joku muu vika?Termari otettu pois jo.Vesipumpusta ei takuita.Auto seisoi 4 vuotta.Sen jälkeen vika ilmeni kun otin liikenteeseen.Lämmöt eivät nouse yli puolenvälin.Kun syylärin korkki on kunnolla kiinni,ylävesiletku turpoaa.Korkin ollessa löysällä,pulputtaa vedet pihalle.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

katso näkyykö tiivisteissä palojälkia vuotoja, jos ei niin vie kannet koneistamolle ponnistukseen, löytyy mahdollinen halkeama kansistasi jos on. Tee nämä vaiheet ensin ,ettet tekis turhaa työtä, mulla olis ehjät 65 289 HP kannet joutavana, ei tehnyt paineita eikä pulputuksia.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
musti65
Aktiivi
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 11:20
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja musti65 »

Kannet vielä kiinni.Jos nyt oletetaan että kansi halki,niin mitä pyydät kansista?ovatko venat yms kiinni?Käyvätkö suoraan perussarjoihin kiinni?Ja vesipumpun ajattelin vaihtaa samalla.Valu vai alumiini?
Vastaa Viestiin