kansipahvien vaihto
kansipahvien vaihto
Pitäisikö kannet oikaista kun tiivisteet vaihtaa?ja mikä olisi venttiilien säätövälys?Kyseessä siis 1965 289.
Jos ei ole vuotanut tiivisteet, älä oikasuta turhaa kun joudut sitte koneistuttamaan imusarjankin , kun kansien ja imarin väli muuttuu. Omaan mustini laitoin just vapun jälkeen portatut kannet paikoilleen, enkä oikasuttanut kun koneistamon hemmot eivät oikein syttyneet ajatukselle, tietenkin olisivat tehneet homman jos olisin niin välttämättä vaatinut , mut miks turhaa teetättää jos ei tarvetta. vena välyksien säätöön on monenmoista systeemiä, omassa mustissa ei nämä perinteiset jutut toimineet en tiedä miksi, kyselin kyllä ja sain Mexikolta hyvät neuvot vaan ei tässä omituisessa otuksessa toimineet , piti mennä pers edellä puuhun ja tehdä aivan omalla tyylillä nyt pelaa, antakoot viisaammat säätö neuvot.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Kyseessä on tiivisteen ilmeinen vuoto.Kerää painetta syyläriin.Pärskii oikein kunnolla.Vai voisko olla joku muu vika?Termari otettu pois jo.Vesipumpusta ei takuita.Auto seisoi 4 vuotta.Sen jälkeen vika ilmeni kun otin liikenteeseen.Lämmöt eivät nouse yli puolenvälin.Kun syylärin korkki on kunnolla kiinni,ylävesiletku turpoaa.Korkin ollessa löysällä,pulputtaa vedet pihalle.
katso näkyykö tiivisteissä palojälkia vuotoja, jos ei niin vie kannet koneistamolle ponnistukseen, löytyy mahdollinen halkeama kansistasi jos on. Tee nämä vaiheet ensin ,ettet tekis turhaa työtä, mulla olis ehjät 65 289 HP kannet joutavana, ei tehnyt paineita eikä pulputuksia.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302