Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Oma T10 piti ennen täysremppaa ykkösellä kovaa meteliä, syy löytyi kuluneista laakereista. Ensimmäisellä koeajolla uudet synkrot oli niin jäykkiä ettei meinannut pykälät vaihtua. Muutama kilometri varovaista ajoa ja laatikko alkoi toimia. Edelleen on kylläkin nelonen vielä hukassa, mutta pitänee etsiä vikaa vaihteen siirtäjistä/shifteristä.
-Mustang HT 65 'Viritetty'
-Mustang GT 2007
-Ranchero GT 1974
-Fender Mustang I 20W
-Tesla Model S 75D
Jo huoltoa ennen kakkosta ei saanut hyvin päälle. Oletin sen olevan syncrovian mutta vika ilmeni heti koeajossa uudella huoltosarjalla
Syncro sleeveissä ja haarukoissa oli havaittavaa kulumaa.
Onko jollakin speksejä paljonko haarukan ja syncro sleeven urassa saa olla väljää niin ettei vaihde kytkeydy kunnolla päälle?