grillie
- FBFIN65
- Mega-addikti
- Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005 - Paikkakunta: uusimaa
grillie
onko kellään turhan panttina ns grilliä pyörillä(auto laitetaan purettuna kiinni kyseiseen häsmäkkään ja sitä voi sitten pyöritellä ja korjailla) , johon saisi earlyn voin ostaa/vuokrata syksyllä tarvetta ? ps en keksinyt sopivaa aihe aluetta paitsi kori...
Mitä olet valmis maksamaan, jos teen samanlaisen sulle kuin on itselläni, siinä saa pyöritellä vapaasti mihin asentoon tahaansa haluaa saa lukittua, on kääntyvät etupyörät kuten autossa. Tehty tukevasta 60x60 putkesta, ei ole sitten mikään tee itse miesten viritys.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Mielessä on ollut. Eipä tuo kovin erikioinen laitos sinänsä ole kun jaksaa mennä Kuusankoskelle vähän putkiostoksille ja sitten tökkii saumaa ostelee muutamat pyörät ja purkaa puskurit, että saa auton keksintöön kiinni sitten vaan ihmettekemään ruosteita. Kavrein auto on tuossa vieressä paistumassa ja viereisessä tallissa toinen. Suosittu peliROKI kirjoitti:Mitä olet valmis maksamaan, jos teen samanlaisen sulle kuin on itselläni, siinä saa pyöritellä vapaasti mihin asentoon tahaansa haluaa saa lukittua, on kääntyvät etupyörät kuten autossa. Tehty tukevasta 60x60 putkesta, ei ole sitten mikään tee itse miesten viritys.

Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen
Re: grillie
Lue YV.FBFIN65 kirjoitti:onko kellään turhan panttina ns grilliä pyörillä(auto laitetaan purettuna kiinni kyseiseen häsmäkkään ja sitä voi sitten pyöritellä ja korjailla) , johon saisi earlyn voin ostaa/vuokrata syksyllä tarvetta ? ps en keksinyt sopivaa aihe aluetta paitsi kori...
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: grillie
[quote="ROKI"quote] Lue YV.[/quote]
Koitappa uudestaan - postiloota oli tyhjä.
Koitappa uudestaan - postiloota oli tyhjä.
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen
-
- Aktiivi
- Viesti:
Mä nappasen viikonloppuna vielä akselit irti mun raadosta ja sitten se tarvitsisi saada grilliin kiinni. Mulla on päätypukit jo valmiina ja jonkunlaiset kiinnityspalikat, mutta mistäs toi on fiksuinta laittaa kiinni? Takaa saa aikas hyvin puskurien kiinnitysrei'istä, mutta entäs edestä? Pitäiskö laittaa latikanpätkillä kiinni puskurien kiinnitysrei'istä runkopalkissa vai mistä? Olisko jollain neuvoa-antavaa kuvaa? Entäs kopan jäykkyys, eihän väänny mutkalle kun pyöritellään?