grillie

On sulla muodot Mustangin...
FBFIN65
Mega-addikti
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005

grillie

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

onko kellään turhan panttina ns grilliä pyörillä(auto laitetaan purettuna kiinni kyseiseen häsmäkkään ja sitä voi sitten pyöritellä ja korjailla) , johon saisi earlyn voin ostaa/vuokrata syksyllä tarvetta ? ps en keksinyt sopivaa aihe aluetta paitsi kori...
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Mitä olet valmis maksamaan, jos teen samanlaisen sulle kuin on itselläni, siinä saa pyöritellä vapaasti mihin asentoon tahaansa haluaa saa lukittua, on kääntyvät etupyörät kuten autossa. Tehty tukevasta 60x60 putkesta, ei ole sitten mikään tee itse miesten viritys.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
mach1
Addikti

Viesti Kirjoittaja mach1 »

ROKI kirjoitti:Mitä olet valmis maksamaan, jos teen samanlaisen sulle kuin on itselläni, siinä saa pyöritellä vapaasti mihin asentoon tahaansa haluaa saa lukittua, on kääntyvät etupyörät kuten autossa. Tehty tukevasta 60x60 putkesta, ei ole sitten mikään tee itse miesten viritys.
Mielessä on ollut. Eipä tuo kovin erikioinen laitos sinänsä ole kun jaksaa mennä Kuusankoskelle vähän putkiostoksille ja sitten tökkii saumaa ostelee muutamat pyörät ja purkaa puskurit, että saa auton keksintöön kiinni sitten vaan ihmettekemään ruosteita. Kavrein auto on tuossa vieressä paistumassa ja viereisessä tallissa toinen. Suosittu peli :wink:
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Re: grillie

FBFIN65 kirjoitti:onko kellään turhan panttina ns grilliä pyörillä(auto laitetaan purettuna kiinni kyseiseen häsmäkkään ja sitä voi sitten pyöritellä ja korjailla) , johon saisi earlyn voin ostaa/vuokrata syksyllä tarvetta ? ps en keksinyt sopivaa aihe aluetta paitsi kori...
Lue YV.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
mach1
Addikti

Re: grillie

Viesti Kirjoittaja mach1 »

[quote="ROKI"quote] Lue YV.[/quote]

Koitappa uudestaan - postiloota oli tyhjä.
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Mach 1 sori häslinki, penteles sentään kun turasin väärään kohtaan, yritin tole toiselle kaverille.
Vehje
Aktiivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vehje »

Mä nappasen viikonloppuna vielä akselit irti mun raadosta ja sitten se tarvitsisi saada grilliin kiinni. Mulla on päätypukit jo valmiina ja jonkunlaiset kiinnityspalikat, mutta mistäs toi on fiksuinta laittaa kiinni? Takaa saa aikas hyvin puskurien kiinnitysrei'istä, mutta entäs edestä? Pitäiskö laittaa latikanpätkillä kiinni puskurien kiinnitysrei'istä runkopalkissa vai mistä? Olisko jollain neuvoa-antavaa kuvaa? Entäs kopan jäykkyys, eihän väänny mutkalle kun pyöritellään?
FBFIN65
Mega-addikti
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

Itse pistin juurikin miten kuvailit, ja ei vääntynyt vaikka pyöritteli
Jab
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja Jab »

Grilli tehty 40x40mm putkesta ja auto ei ole vääntynyt. On muuten vielä erilliset pukit, toimii niinkin muttei ole nopeasti siirrettävää mallia.
Hyvä harrastusta vaan:)
Kuva
Vastaa Viestiin