Kumpikaan vyö ei tunnu lukittuvan missään vaiheessa, vaikka kuinka pikaisesti yrittäisi kiskaista. Eli löysiä tulee kunnen vyöstä loppu pituus. Kaiken lisäksi kuskin vyö aukeaa itsestään, eli ei pysy edes pilttuussaan.
Turvavyöt foxiin
Turvavyöt foxiin
Eli kysymys kuuluu:Mistä turvavyöt Foxiin kuskille ja pelkääjälle?
Kumpikaan vyö ei tunnu lukittuvan missään vaiheessa, vaikka kuinka pikaisesti yrittäisi kiskaista. Eli löysiä tulee kunnen vyöstä loppu pituus. Kaiken lisäksi kuskin vyö aukeaa itsestään, eli ei pysy edes pilttuussaan.
Ilmeisesti joku jousi on päässy loppumaan siitä osasta. Mistä vöitä kannattaisi kysellä. Löytyykö "reproja" jostakin? Kovasti on nettiä tullut selattua mutta ei oikein ole löytynyt.
Kumpikaan vyö ei tunnu lukittuvan missään vaiheessa, vaikka kuinka pikaisesti yrittäisi kiskaista. Eli löysiä tulee kunnen vyöstä loppu pituus. Kaiken lisäksi kuskin vyö aukeaa itsestään, eli ei pysy edes pilttuussaan.
ei se tähän jää..
--1988 GT--
--1988 GT--
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Amerikkalaiset ovat suosineet inertialukitteisia voita, eli se ei kiskomalla lukitu vaikka tekisit mita. Mutta koitapas tehda napakka jarrutus, niin se on lukossa jo ennekun alat itse liikkua eteenpain. Tuommoisen vastakappaleen saat joko varaosana uuden tai purkuosan kayteytyn, suositan lampimasti uutta. Mutta yleisesti voissasi siis ei ole vikaa.
Edit: niijjuu, noita saa voortikaupasta tampereelta
Edit: niijjuu, noita saa voortikaupasta tampereelta
Viimeksi muokannut Vee8, 11 Touko 2006, 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1329
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Jenkkien vyöt toimivat vähän eri logiikalla kuin eurooppalaiset. Vyötä ei saakaan lukkiutumaan voimakkalla nykäisyllä vaan se lukkiutuu vasta kun hidastuvuus tai kallistus ylittää tietyt arvot. Eli lukitus toimii vain tositilanteessa ja sen saa aikaan jonkinlainen jousikiristinsyteemi kelassa. Periaatteessa voit testata systeemin toimivuutta jos ajat auton erittäin jyrkkään mäkeen, niin vöiden pitäisi lukittua.
Tämän ajatusmallin takana on jenkkien mukavuudenhalu, vyö ei kiristä epämiellyttävästi käyttäjää
Monissa 80-luvun paremmissa malleissa (esim Tbird, Cougar, Lincolnit, Cadillacit) ajatus on viety vielä vähän pidemmälle. Kytkettyäsi vyön voit vetää kelalta vähän löysää ja vyö jää roikkumaan löysälle eikä ainakaan haittaa käyttäjää. Oven avaus tai tai voimakkaanpi nykäys saa vyön sitten pakittamaan normaaliasentoon
Tätä logiikkaa on muuten joutunut selittämään "muutaman" kerran Tunturipöllön kyytiin istahtaneille.
Tämän ajatusmallin takana on jenkkien mukavuudenhalu, vyö ei kiristä epämiellyttävästi käyttäjää
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Bronco lienee siis tallainen 80-luvun parempi auto, siina nimittain tuo feature loytyyLate kirjoitti:Jenkkien vyöt toimivat vähän eri logiikalla kuin eurooppalaiset. Vyötä ei saakaan lukkiutumaan voimakkalla nykäisyllä vaan se lukkiutuu vasta kun hidastuvuus tai kallistus ylittää tietyt arvot. Eli lukitus toimii vain tositilanteessa ja sen saa aikaan jonkinlainen jousikiristinsyteemi kelassa. Periaatteessa voit testata systeemin toimivuutta jos ajat auton erittäin jyrkkään mäkeen, niin vöiden pitäisi lukittua.
Tämän ajatusmallin takana on jenkkien mukavuudenhalu, vyö ei kiristä epämiellyttävästi käyttäjääMonissa 80-luvun paremmissa malleissa (esim Tbird, Cougar, Lincolnit, Cadillacit) ajatus on viety vielä vähän pidemmälle. Kytkettyäsi vyön voit vetää kelalta vähän löysää ja vyö jää roikkumaan löysälle eikä ainakaan haittaa käyttäjää. Oven avaus tai tai voimakkaanpi nykäys saa vyön sitten pakittamaan normaaliasentoon
![]()
Tätä logiikkaa on muuten joutunut selittämään "muutaman" kerran Tunturipöllön kyytiin istahtaneille.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Hyvä hyvä! Kiitos teille!
Näin tässä vaiheessa tietenkin sanon, että on käynyt mielessä, että joku jenkki kummajaisuus/mukavuus asiahan tässä vois olla kun vyö ei nykimällä lukitu.
Pitänee Nääsvilleen soitella tuosta lukosta kuitenkin. Jotenkin muka turvaton olo kun ei vyö pysy lukossa/kiinni, siinä ei minkään maan kiristimet auta jos äkkipysäys tulee.
Näin tässä vaiheessa tietenkin sanon, että on käynyt mielessä, että joku jenkki kummajaisuus/mukavuus asiahan tässä vois olla kun vyö ei nykimällä lukitu.
Pitänee Nääsvilleen soitella tuosta lukosta kuitenkin. Jotenkin muka turvaton olo kun ei vyö pysy lukossa/kiinni, siinä ei minkään maan kiristimet auta jos äkkipysäys tulee.
ei se tähän jää..
--1988 GT--
--1988 GT--