c4

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
mika
Addikti

c4

Viesti Kirjoittaja mika »

mikähän ero tos c4 laatikon pienel ja isol ajovaihteel on.olen ymmärtänyt et isoa palloa käytetään kaupungis vai olikose toisin päin nomut tietävä kertokoon asiasta
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Pienellä pallolla ei käytä laisinkaan ygöstä, ainoastaan kagosta ja kolmosta. Iso pallo on varsinainen "D".
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
mika
Addikti

Viesti Kirjoittaja mika »

nomä ihmettelinki et mikse lähtee pienel pallol niku lehmä makuuksesta mut niinhänse kutvosen kuuluu lähtäkki :lol: :lol: :lol: :lol: ....noooo eli minkä takia vain kakkosta ja kolmosta pienel pallol :roll:
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Lykkään tähän jatkoksi kysymyksen jos joku huomaisi.
Saako automaatilla huoletta vaihdella vaihteita manuaalisesti, eli ykkösellä lähtee, sitten laittaa kakkoselle ja lopuksi D:lle ja sitten toisin päin kun hidastaa vauhtia? Onko siitä mitään haittaa?
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Muistaakkeni omistajan oppaassa oli, että sitä käytettäs liukkaalla liikkeelle lähdössä, tai jotain. Itse olen käyttänyt sitä lähinnä rauhallisessa kruisailussa, ei vaihda turhaan ykkösen ja kakkosen välillä, mitä ainakin mulla tapahtuu jos ajaa tarpeeks hiljaa 8) .
Ei kait se laatikko huolestu manuaalisesta vaihtamisesta, annetaanhan sen käyttöön manuaalissakin ohjeet. Itse tosin olen sen verran laiska etten viitti käsin vaihtaa, mutta...
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Dervish
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja Dervish »

BW-364 kirjoitti:Lykkään tähän jatkoksi kysymyksen jos joku huomaisi.
Saako automaatilla huoletta vaihdella vaihteita manuaalisesti, eli ykkösellä lähtee, sitten laittaa kakkoselle ja lopuksi D:lle ja sitten toisin päin kun hidastaa vauhtia? Onko siitä mitään haittaa?
Tähän tarpeeseen on kehitetty yksi poljin lisää, saa sitten hämmentää ihan kunnolla ja ihaa itee niitä vaihtehia :roll:
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Dervish kirjoitti:
BW-364 kirjoitti:Lykkään tähän jatkoksi kysymyksen jos joku huomaisi.
Tähän tarpeeseen on kehitetty yksi poljin lisää, saa sitten hämmentää ihan kunnolla ja ihaa itee niitä vaihtehia :roll:
Ja kun on srod niin ei tarttee muutenkaan vaihdella turhaan 8)
Go tell Alice....
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Mutku lähtee niin laiskasti D:llä jurnuttamaan että pitäisi aina survaista kaasu pohjaan jos haluaa vähänkin ripeämmin lähteä. Niin sitten tulee vaihdettua manuaalisesti.
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

BW-364 kirjoitti:Mutku lähtee niin laiskasti D:llä jurnuttamaan että pitäisi aina survaista kaasu pohjaan jos haluaa vähänkin ripeämmin lähteä. Niin sitten tulee vaihdettua manuaalisesti.
Vaihda vaan aivan vapaasti, ei hajoa mihinkään. Parempi vaan kun rumppaa ees taas, pysyy venttiili koneisto virkeänä , ei jumittele karat käytön puutteesta. itse olen veivannut kepistä tuota C4 lotjua jo 87 vuodesta lähtien eikä ole ollut ongelmia. Risteyksiin kun tulen keppi takavinoon ja siitä pikavaihdot suuremmalle, näin se automaattikin toimii mukavasti manuaalisesti, eikä ole repivää niin kuin manulaatikolla vaihdot mut makunsa kullakin. jotkut tykkä äidistä jotkut taasen tyttärestä, niin se vain on.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Vastaa Viestiin