c4
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Muistaakkeni omistajan oppaassa oli, että sitä käytettäs liukkaalla liikkeelle lähdössä, tai jotain. Itse olen käyttänyt sitä lähinnä rauhallisessa kruisailussa, ei vaihda turhaan ykkösen ja kakkosen välillä, mitä ainakin mulla tapahtuu jos ajaa tarpeeks hiljaa
.
Ei kait se laatikko huolestu manuaalisesta vaihtamisesta, annetaanhan sen käyttöön manuaalissakin ohjeet. Itse tosin olen sen verran laiska etten viitti käsin vaihtaa, mutta...

Ei kait se laatikko huolestu manuaalisesta vaihtamisesta, annetaanhan sen käyttöön manuaalissakin ohjeet. Itse tosin olen sen verran laiska etten viitti käsin vaihtaa, mutta...
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Tähän tarpeeseen on kehitetty yksi poljin lisää, saa sitten hämmentää ihan kunnolla ja ihaa itee niitä vaihtehiaBW-364 kirjoitti:Lykkään tähän jatkoksi kysymyksen jos joku huomaisi.
Saako automaatilla huoletta vaihdella vaihteita manuaalisesti, eli ykkösellä lähtee, sitten laittaa kakkoselle ja lopuksi D:lle ja sitten toisin päin kun hidastaa vauhtia? Onko siitä mitään haittaa?

--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
Ja kun on srod niin ei tarttee muutenkaan vaihdella turhaanDervish kirjoitti:Tähän tarpeeseen on kehitetty yksi poljin lisää, saa sitten hämmentää ihan kunnolla ja ihaa itee niitä vaihtehiaBW-364 kirjoitti:Lykkään tähän jatkoksi kysymyksen jos joku huomaisi.
Saako automaatilla huoletta vaihdella vaihteita manuaalisesti, eli ykkösellä lähtee, sitten laittaa kakkoselle ja lopuksi D:lle ja sitten toisin päin kun hidastaa vauhtia? Onko siitä mitään haittaa?

Go tell Alice....
Vaihda vaan aivan vapaasti, ei hajoa mihinkään. Parempi vaan kun rumppaa ees taas, pysyy venttiili koneisto virkeänä , ei jumittele karat käytön puutteesta. itse olen veivannut kepistä tuota C4 lotjua jo 87 vuodesta lähtien eikä ole ollut ongelmia. Risteyksiin kun tulen keppi takavinoon ja siitä pikavaihdot suuremmalle, näin se automaattikin toimii mukavasti manuaalisesti, eikä ole repivää niin kuin manulaatikolla vaihdot mut makunsa kullakin. jotkut tykkä äidistä jotkut taasen tyttärestä, niin se vain on.BW-364 kirjoitti:Mutku lähtee niin laiskasti D:llä jurnuttamaan että pitäisi aina survaista kaasu pohjaan jos haluaa vähänkin ripeämmin lähteä. Niin sitten tulee vaihdettua manuaalisesti.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302