Metallin liimaus?

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Metallin liimaus?

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Onnistuuko? Jos onnistuu niin millä?
Mulla kun on toi CONSOLE END CAPin korvake poikki. Jos sinne sisäpuolelle liimaisi jonkun ohuen peltisiivun, joka ei ainakaan hirveesti jäisi näkyviin. Yhtä liima jo kokeilin, mutta se kun on kokonaan kromattu ei liima siinä pysynyt vaan lähti siivuna irti.
Eli VINKKIVÄ, VINKKIVÄ! Tattis vaan kaikille aktiivisille.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Mä laittaisin sitä polyuretaanikorikittiä tuubikamaa. Ongelma noissa on ainakin minulla se, että kun tarvii vähän johonkin, niin nurkat on täynnä kovettuneitä melkein täysiä tuubeja milloin mitäkin silikonia ja tiivisteliimaa.
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Ootkos minkälaisia kakskomponenttiliimoja kokeillu? Tai kemiallista metallia? niitähän saa pienissä tuubeissa....
Go tell Alice....
mika
Addikti

Viesti Kirjoittaja mika »

se minkä olen työssäni kohdannut satoja kertoja ni kirkas saniteetti silikoni on älyttömän hyvää ja kestävää liimaamaan ainaki peltiä ynm...
Mexico65
Over The Top

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Kokeile Sika liimaa eli saumamassaa. En muista ulkoa tuotenumeroa mutta jos jollain on suoraa tietoa niin voi jatkaa. Sika massalla olen kiinnittänyt listoja sekä kromattuja että muitakin materiaaleja.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Mussemaan
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Sikaflex +1
Kuva
jyge
Webmaster
Auto: HT '65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jyge »

Hehe. Sika pitää!

Liimasin sillä aikonaan johonki ex-raahkaan koristelistan paikalleen pohjamaalatun pellin päälle. Totesin jonkin ajan kuluttua että sekä koristelista että pohjamaali oli kadonnu :!: :evil:
Liekkö ollu jotain vikaavikaa siinä alustassa, mutta pelti oli uutta ja pohjamaali jonkun tehtaan/valmistajan laittamaa (ei mun)

(eikä sitte tartuta epäolennaiseen eli siihen et miksi laitoin koristelistan pelkästään pohjamaalattuun peltiin ;) )
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

BW-364 kirjoitti:Mä laittaisin sitä polyuretaanikorikittiä tuubikamaa. Ongelma noissa on ainakin minulla se, että kun tarvii vähän johonkin, niin nurkat on täynnä kovettuneitä melkein täysiä tuubeja milloin mitäkin silikonia ja tiivisteliimaa.
Sepä se. Niitä vähän tuubeja yms. menee roskiin turhankin usein kun ei enää tuu mitään :evil: .
Aku_81 kirjoitti:Ootkos minkälaisia kakskomponenttiliimoja kokeillu? Tai kemiallista metallia? niitähän saa pienissä tuubeissa...
Kakskomppia oli, ei tehny pas....kaan :evil:

457 kirjoitti:Kokeile Sika liimaa eli saumamassaa. En muista ulkoa tuotenumeroa mutta jos jollain on suoraa tietoa niin voi jatkaa. Sika massalla olen kiinnittänyt listoja sekä kromattuja että muitakin materiaaleja
No niin, tätä mä pelkäsinkin, Sika nakki :lol: . Siinä on just toi hel...in iso tuubi, joka säilyy varmaan pari päivää korkattuna. No sillähän ne laitta raksamiehet kylppärin kaapitkin :shock: . Lähtee kuulemma laatat seinästä, ennen ku kaappi laatoista ja asennus vaan 5 sekkaa.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Drummer
Mega-addikti
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Ota se kierrettävä tötsä siitä tuubin päästä pois ja vaikka jeesusteippiä muutama kerros reiän peitoks. Kyllä se sika siellä tuubissa ainakin muutaman kuukauden vielä hengissä säilyy, tai mulla säilyi ainakin. Paitsi ne jotka pääs jäätymään :oops: :lol:
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Vastaa Viestiin