Metallin liimaus?
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Metallin liimaus?
Onnistuuko? Jos onnistuu niin millä?
Mulla kun on toi CONSOLE END CAPin korvake poikki. Jos sinne sisäpuolelle liimaisi jonkun ohuen peltisiivun, joka ei ainakaan hirveesti jäisi näkyviin. Yhtä liima jo kokeilin, mutta se kun on kokonaan kromattu ei liima siinä pysynyt vaan lähti siivuna irti.
Eli VINKKIVÄ, VINKKIVÄ! Tattis vaan kaikille aktiivisille.
Mulla kun on toi CONSOLE END CAPin korvake poikki. Jos sinne sisäpuolelle liimaisi jonkun ohuen peltisiivun, joka ei ainakaan hirveesti jäisi näkyviin. Yhtä liima jo kokeilin, mutta se kun on kokonaan kromattu ei liima siinä pysynyt vaan lähti siivuna irti.
Eli VINKKIVÄ, VINKKIVÄ! Tattis vaan kaikille aktiivisille.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Kokeile Sika liimaa eli saumamassaa. En muista ulkoa tuotenumeroa mutta jos jollain on suoraa tietoa niin voi jatkaa. Sika massalla olen kiinnittänyt listoja sekä kromattuja että muitakin materiaaleja.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Mussemaan
- Mega-addikti
-
- Webmaster
- Auto: HT '65
- Viesti:
Hehe. Sika pitää!
Liimasin sillä aikonaan johonki ex-raahkaan koristelistan paikalleen pohjamaalatun pellin päälle. Totesin jonkin ajan kuluttua että sekä koristelista että pohjamaali oli kadonnu
Liekkö ollu jotain vikaavikaa siinä alustassa, mutta pelti oli uutta ja pohjamaali jonkun tehtaan/valmistajan laittamaa (ei mun)
(eikä sitte tartuta epäolennaiseen eli siihen et miksi laitoin koristelistan pelkästään pohjamaalattuun peltiin
)
Liimasin sillä aikonaan johonki ex-raahkaan koristelistan paikalleen pohjamaalatun pellin päälle. Totesin jonkin ajan kuluttua että sekä koristelista että pohjamaali oli kadonnu

Liekkö ollu jotain vikaavikaa siinä alustassa, mutta pelti oli uutta ja pohjamaali jonkun tehtaan/valmistajan laittamaa (ei mun)
(eikä sitte tartuta epäolennaiseen eli siihen et miksi laitoin koristelistan pelkästään pohjamaalattuun peltiin

- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Sepä se. Niitä vähän tuubeja yms. menee roskiin turhankin usein kun ei enää tuu mitäänBW-364 kirjoitti:Mä laittaisin sitä polyuretaanikorikittiä tuubikamaa. Ongelma noissa on ainakin minulla se, että kun tarvii vähän johonkin, niin nurkat on täynnä kovettuneitä melkein täysiä tuubeja milloin mitäkin silikonia ja tiivisteliimaa.

Kakskomppia oli, ei tehny pas....kaanAku_81 kirjoitti:Ootkos minkälaisia kakskomponenttiliimoja kokeillu? Tai kemiallista metallia? niitähän saa pienissä tuubeissa...

No niin, tätä mä pelkäsinkin, Sika nakki457 kirjoitti:Kokeile Sika liimaa eli saumamassaa. En muista ulkoa tuotenumeroa mutta jos jollain on suoraa tietoa niin voi jatkaa. Sika massalla olen kiinnittänyt listoja sekä kromattuja että muitakin materiaaleja

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!