Historia tietoja kaivataan

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

JXA-26 kirjoitti:Taas tuli käytyä tyhjentämässä Pohjanmaata Mustangeista !! Pirkanmaalle kotiutui tällä kertaa AINAKIN yksi -68 ht. Jatkossa ehkä vielä toinenkin... hihi. Köh, joo.. Yhdestä tallista löytyi suomipaperillinen -65 ht A-coodin Mustangin kolaroitu kori. Kuulemma vielä myytävänäkin. Repsikan takaposki n.20cm sisässä ja eturunkoaisat näyttää ihan minne sattuu. Omistajan yhteystietojakin löytyy halukkaille, ROKI ?
Toi kolaroitu A-koodi taitaa olla erään SR:n auto joka ajaa nykyisin letukoilla isoa kovaa?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Fastback kirjoitti:ajaa nykyisin letukoilla isoa kovaa?
Sama mies. Talli sentään täynnä vooooorttia !!
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

JXA-26 kirjoitti:Tuo kottikärryissä köllöttelevä pata on 351 JXA.n nokalta.
ROKI kirjoitti:Mistäs kätköstä löysit tuon projektin?, ei siellä sattunut makaamaan 66HT koppaa. Mulle kelpais pelkkä ruttunenkin kori, ja plussaa olis viellä paprut, ei väliä millä pannulla olis ollut. Pitäis löytää edullinen projekti pilkottavaksi, ja uudelleen henkiin herätettäväksi.
Taas tuli käytyä tyhjentämässä Pohjanmaata Mustangeista !! Pirkanmaalle kotiutui tällä kertaa AINAKIN yksi -68 ht. Jatkossa ehkä vielä toinenkin... hihi. Köh, joo.. Yhdestä tallista löytyi suomipaperillinen -65 ht A-coodin Mustangin kolaroitu kori. Kuulemma vielä myytävänäkin. Repsikan takaposki n.20cm sisässä ja eturunkoaisat näyttää ihan minne sattuu. Omistajan yhteystietojakin löytyy halukkaille, ROKI ?
yv:tä pukkaa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

ROKI kirjoitti:yv:tä pukkaa.
Kuvia pukkaa...
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Onkos kukaan tässä lähi vuosina, siis 5-vuoden sisään, rekisteröinyt autoa josta on tuliseinää siirretty taaksepäin ? Mikä on konttoreiden kanta ?
Mittailtiin tuon -70 tuliseinä, ja sitä on keskikohdalta n.17cm siirretty taaksepäin. Jokamiesluokkaan, Roadsporttiin ja muihin "terveellisiin" autourheilu kilpailuihinhan saa tuliseinää siirtää max.20cm.
Saisi varmaan vähän järkevämmän painojakauman tuolla 460cid koneella, jos jättäisi varsinaisen tulipellin nykypaikalleen.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

JXA-26 kirjoitti:
ROKI kirjoitti:yv:tä pukkaa.
Kuvia pukkaa...
Kiiitti kuvista, huommisen jälkeen sen tietää, tuleeko yksi projekti lisää talliini.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

JXA-26 kirjoitti:Saisi varmaan vähän järkevämmän painojakauman tuolla 460cid koneella, jos jättäisi varsinaisen tulipellin nykypaikalleen.
Pidä tuo nykyinen tuliseinä ja tuo motti niin taakse kuin mahdollista. Todennäköisesti pystyt silloin käyttämään fox koppaisen takasumppu öljypohjaa ja peltisarjatkin saattavat löytyä suoraan fox koppaisista ilman tukivarsin alta kikkailua. Eikä se alukantinen/vesipumppuinen/imusarjainen esim. 460 cid paina enempää mitä rautakantinen&imusarjainen clevelandi.

Jokainen isolohko mies joka on hookerin supercompit tai compit vääntänyt paikoilleen, niin tietää miten kaksi putkea menee alatukivarren alta ja kaksi takaa päältä. Jos pannu on tarpeeksi takana niin tämmöiset voi sovitella varmasti paikoilleen.

Kuva

Kaverini '71:ssa avossa on konetta tuotu lähemmäksi 10" taaemmaksi siinä on isolohkon putkina fox koppaisen sarjat ja öljypohjana foxin takasumppu. Kaveri on ollut erittäin tyytyväinen ratkaisuun. Toisaalta jenkeissä ei mikään estä moisia muutoksia tekemästä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Fastback kirjoitti:
JXA-26 kirjoitti:Saisi varmaan vähän järkevämmän painojakauman tuolla 460cid koneella, jos jättäisi varsinaisen tulipellin nykypaikalleen.
Pidä tuo nykyinen tuliseinä ja tuo motti niin taakse kuin mahdollista.
Paljonkohan tuo vaikuttaa akselimassoihin? :roll:
-Jukka-
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Ei kai tuossa mitään, jos on asiallinen toteutus.. :roll:
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Historia tietoja kaivataan

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Fastback kirjoitti:Jos kaikki menee putkeen niin '70 GT Torino cj 429 2dht sportroof kotiutuu kotokamaralle eräälle mestarille.
Auto Suomessa, eli kaikki meni putkeen! Tästä lisää alan lehdessä tai metsurin itsensä kertomana.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Re: Historia tietoja kaivataan

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Fastback kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Jos kaikki menee putkeen niin '70 GT Torino cj 429 2dht sportroof kotiutuu kotokamaralle eräälle mestarille.
Auto Suomessa, eli kaikki meni putkeen! Tästä lisää alan lehdessä tai metsurin itsensä kertomana.
Alan lehdessä? :roll:
-Jukka-
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Historia tietoja kaivataan

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Jukka kirjoitti:
Fastback kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Jos kaikki menee putkeen niin '70 GT Torino cj 429 2dht sportroof kotiutuu kotokamaralle eräälle mestarille.
Auto Suomessa, eli kaikki meni putkeen! Tästä lisää alan lehdessä tai metsurin itsensä kertomana.
Alan lehdessä? :roll:
Ostakaa seuraava Jallu :lol:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

btw. meikäläisenkin rojekti pääsee alan lehteen.. 8) en olis osannu ees kuvitella ennen ku toimittaja otti yhteyttä 8) 8) 8)
KUKA V*TUN TUNING?!
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

200cid kirjoitti:meikäläisenkin rojekti pääsee alan lehteen...
Maaseudun tulevaisuus...???
Hehe, tänään pääsi koeponnistaan -70.seen tulevaa tekniikka !! Liikuttaa ihan mukavasti n.1400kg "ylilihavaa" koppaa. Jospas tuota tekniikkaa koeponnistaisi lisää tuolla ensimmäisessä kerho slaalomissa.... :twisted:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

JXA-26 kirjoitti:
200cid kirjoitti:meikäläisenkin rojekti pääsee alan lehteen...
Maaseudun tulevaisuus...???
Hehe, tänään pääsi koeponnistaan -70.seen tulevaa tekniikka !! Liikuttaa ihan mukavasti n.1400kg "ylilihavaa" koppaa. Jospas tuota tekniikkaa koeponnistaisi lisää tuolla ensimmäisessä kerho slaalomissa.... :twisted:
Siis tuota isoa farmiako, jos sillä tulet slaalomiin niin pakko ottaa sit videokamera mukaan :lol:
Go tell Alice....
Vastaa Viestiin