Historia tietoja kaivataan
Valvoja: Ville K
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Historia tietoja kaivataan
Auto: Mustang Grande ht -70 ZFO-91
Elikkä kuvia ja aikaisempia auton liikehtimisiä olis mukava kuulla, kun kyseessä on vanha kilpuri. Olen auton nykyinen omistaja ja myös todennäköisesti viimeinen ! Musse on liikkunut 351C moottorilla ja todella ripeitä aikoja stripillä. Viimeksi kaip kilpailtu -95 ainakin Hämeenkyrössä, Alastarolla ja natikoissa. Väritys (nyt ainakin) oranssi valkoisin kylki raidoin ja jossain vaiheessa ollut valkoinen vinyylikatto.
Elikkä kuvia ja aikaisempia auton liikehtimisiä olis mukava kuulla, kun kyseessä on vanha kilpuri. Olen auton nykyinen omistaja ja myös todennäköisesti viimeinen ! Musse on liikkunut 351C moottorilla ja todella ripeitä aikoja stripillä. Viimeksi kaip kilpailtu -95 ainakin Hämeenkyrössä, Alastarolla ja natikoissa. Väritys (nyt ainakin) oranssi valkoisin kylki raidoin ja jossain vaiheessa ollut valkoinen vinyylikatto.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Re: Historia tietoja kaivataan
Valokuvia löytyy punaisena, keltaisena, ihmevihreänä, oranssina jne.JXA-26 kirjoitti:Auto: Mustang Grande ht -70 ZFO-91
Elikkä kuvia ja aikaisempia auton liikehtimisiä olis mukava kuulla, kun kyseessä on vanha kilpuri. Olen auton nykyinen omistaja ja myös todennäköisesti viimeinen ! Musse on liikkunut 351C moottorilla ja todella ripeitä aikoja stripillä. Viimeksi kaip kilpailtu -95 ainakin Hämeenkyrössä, Alastarolla ja natikoissa. Väritys (nyt ainakin) oranssi valkoisin kylki raidoin ja jossain vaiheessa ollut valkoinen vinyylikatto.
Kuvailtu kaikki Motoparkissa ??-->95
-
- Aktiivi
- Viestit: 111
- Liittynyt: 19 Heinä 2004, 20:16
- Paikkakunta: Tampere
Re: Historia tietoja kaivataan
JXA-26 kirjoitti:Auto: Mustang Grande ht -70 ZFO-91
Elikkä kuvia ja aikaisempia auton liikehtimisiä olis mukava kuulla, kun kyseessä on vanha kilpuri. Olen auton nykyinen omistaja ja myös todennäköisesti viimeinen ! Musse on liikkunut 351C moottorilla ja todella ripeitä aikoja stripillä. Viimeksi kaip kilpailtu -95 ainakin Hämeenkyrössä, Alastarolla ja natikoissa. Väritys (nyt ainakin) oranssi valkoisin kylki raidoin ja jossain vaiheessa ollut valkoinen vinyylikatto.
Eikun potku persiille ja onnittelut hankinnasta!

- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Re: Historia tietoja kaivataan
Fantsua, mulle piiskaa...WhiteCoupe kirjoitti:Eikun potku persiille ja onnittelut hankinnasta!

Seuraava kysymyskin kuuluu: Auto on rullaava, mikä tekniikka tuollaiseen pitäisi laittaa ? Tuliseinä alkaa tällähetkellä heti etuovien saranoiden kohdalta, mutta mahdollisesti, ehkä, luultavasti siihen tulee -68 elintenluovuttajasta alkup tuliseinä.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Mistäs kätköstä löysit tuon projektin?, ei siellä sattunut makaamaan 66HT koppaa. Mulle kelpais pelkkä ruttunenkin kori, ja plussaa olis viellä paprut, ei väliä millä pannulla olis ollut. Pitäis löytää edullinen projekti pilkottavaksi, ja uudelleen henkiin herätettäväksi.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Pohjanmaa noita tuntuu olevan kaikki navetan takuset väärällään !!
Samassa pihassa, mistä tuon omani löysin oli 4d Fairlane odottamassa pelastajaa/romuria. Vk.loppuna pitäis käydä taas samalla suunnalla katsastamassa Koppa- nimimerkille projekti -68 HT ja samalla yhtä elintenluovuttajaa. Tiedustellaan mitä kaikkee sieltä löytyy "ylimääräisenä" nurkista.

Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Joku aika sitten Jalasjärvellä oli kaupan kolaroitu 65/66 paperillinen koppa. On ollu tälläkin palstalla myynnissä. Oiskohan vielä kaupan?
Edit: taitaa olla myyty, ei ainakaan löydy enää ilmotusta kopasta.
Edit: taitaa olla myyty, ei ainakaan löydy enää ilmotusta kopasta.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Tää on tulevaisuuden projekti. Tässä on kaksi muuta autoa leväällään jotka tehdään ekaksi pois alta. Haalitaan osia kasaan ja jonain kauniina päivänä hyökätään ! Tuli vaan hyvä aihio sopivasti kohdalle.
Moottorivaihtoehtoja tuohon on suunniteltu turbo nelosesta- 7,5 litraisiin (ei Diesel), tiijjä sitten mitä tulevaisuus tuo tullessaan...
Moottorivaihtoehtoja tuohon on suunniteltu turbo nelosesta- 7,5 litraisiin (ei Diesel), tiijjä sitten mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Re: Historia tietoja kaivataan
Olihan yllättävää ettei Fastback ehdottanut mitään isolohko-mörkömoottoria?JXA-26 kirjoitti:
Seuraava kysymyskin kuuluu: Auto on rullaava, mikä tekniikka tuollaiseen pitäisi laittaa ?

Osta kaveriltasi se farkku.Eikös siitä saisi sopivaa tekniikkaa?

-Jukka-
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
No siittä onjo vähän niinkun ollut jo jotain pientä puhetta... Olisihan siinä valmiina 460-C6 Levyjarrut joka kulmassa, ja kaikkea muuta tarpeellista. Mutmutmut... kun tallissa olis jo valmiina 351.kin ja nuo STW.hen menevät rahat jos sijoittais tuohon, niin luulis tuollakin kerkiävän ?
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Manuaali,hyvä mies,manuaali.JXA-26 kirjoitti:No siittä onjo vähän niinkun ollut jo jotain pientä puhetta... Olisihan siinä valmiina 460-C6 Levyjarrut joka kulmassa, ja kaikkea muuta tarpeellista. Mutmutmut... kun tallissa olis jo valmiina 351.kin ja nuo STW.hen menevät rahat jos sijoittais tuohon, niin luulis tuollakin kerkiävän ?
Unohda tyttöjen vaihteet.

-Jukka-
Vaihtelu virkistää. Vaihteiden vaihteluJukka kirjoitti:Manuaali,hyvä mies,manuaali.JXA-26 kirjoitti:No siittä onjo vähän niinkun ollut jo jotain pientä puhetta... Olisihan siinä valmiina 460-C6 Levyjarrut joka kulmassa, ja kaikkea muuta tarpeellista. Mutmutmut... kun tallissa olis jo valmiina 351.kin ja nuo STW.hen menevät rahat jos sijoittais tuohon, niin luulis tuollakin kerkiävän ?
Unohda tyttöjen vaihteet.

Go tell Alice....
Re: Historia tietoja kaivataan
Jukka kirjoitti:Olihan yllättävää ettei Fastback ehdottanut mitään isolohko-mörkömoottoria?JXA-26 kirjoitti:
Seuraava kysymyskin kuuluu: Auto on rullaava, mikä tekniikka tuollaiseen pitäisi laittaa ?![]()
Jukka et lukenut tarkasti, asia löytyy rivien välistä. "385 lohkoa (428-460 cid) keulille tai siten iso pikkulohko 400M (400 cid). Tietysti hieman struokattuna +500 cid." Siten vielä vanhat hakkapeliitat alle ja sorarännille, kyllä sutiiii. Vois olla aika jännä vaihtoehto, ei pidä sulkea pois.Fastback kirjoitti:Samalta suunnalta löytyy remontoitu C6 isolla 385-sarjan/400M kaavelilla...
Mutta jos haluat säilyttää hieman auton historiaa, niin C351 piristettynä ja Toploader olisi jonkinlainen päätös ja uudelleen tuleminen.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.