Foxi menossa maalaukseen ja koteloihin tarvis rakentaa pari senttiä lisää leveyttä tulevaisuuden varalle ja ehkä muokata enemmän pyörän muotoon. Onko omakohtaista kokemusta, tai pätevää kirjallisuutta tiedossa tuohon hommaan?
Mitä kiinnostaisi tietää niin ainakin minkä vahvuisella pellillä noita alkaisi levittämään tai löytyykö valmiita irto kaaria?
Kannattaako ottaa edestä fenderit irti kun melko helposti irtoavat vai tehdä homma paikallaan?
Millä käsitellä hitsaussaumat hitsauksen/puhdistuksen jälkeen jotteivät ehdi ruostuun? Onko tinaaminen tarpeellista tässä hommassa vai kitilläkö saumat sileiksi?
Pyöränkaarien levitys
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 455
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Pyöränkaarien levitys
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- mercstang
- Aktiivi
- Viestit: 112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Capri -79
Mustang GT -95
Tuolta löytyisi kuitulokareita eteen ja taakse. 1,5" ja 3" levityksillä. Etulokarit tietty helpompi juttu kuituisista kuin takakylkien laitto.
http://www.maierracing.com/
http://www.maierracing.com/
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 455
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Jep, noita maierin fendereitä oon kattellu, mutta en osaa oikein päättää onko ne hyvän näköiset vaiko eikö. Jos sellaiset laittais niin 1.5 tuumaa levittävät olis vielä ehkä sellaset että ei pilaa auton muotoja tulemalla kylkilinjasta liikaa ulos. Takapään quarter paneelit muuten tulee orkkisten päälle, mikä helpottais asennusta huomattavasti.. Saa nährä mihin päätyy..
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Sen kaarien levityksen voi tehdä niistä alkuperäisistä kaarista, kun homman osaa, eikä muutu paljon alkuperäisestä muodosta. Olen muutamiin ajokkeihin tehnyt omista levittämällä, on suht helppo homma. Samoin etulokasuojassa kannattaa tehdä paikallaan ollessa, pysyy lokasuoja kuosissaan, pelti on aina peltiä kuitu on taas kuitua. niissä kaarien muutoksissa menee päivästä kahteen.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302