Pyöränkaarien levitys

On sulla muodot Mustangin...
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 455
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Pyöränkaarien levitys

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Foxi menossa maalaukseen ja koteloihin tarvis rakentaa pari senttiä lisää leveyttä tulevaisuuden varalle ja ehkä muokata enemmän pyörän muotoon. Onko omakohtaista kokemusta, tai pätevää kirjallisuutta tiedossa tuohon hommaan?

Mitä kiinnostaisi tietää niin ainakin minkä vahvuisella pellillä noita alkaisi levittämään tai löytyykö valmiita irto kaaria?

Kannattaako ottaa edestä fenderit irti kun melko helposti irtoavat vai tehdä homma paikallaan?

Millä käsitellä hitsaussaumat hitsauksen/puhdistuksen jälkeen jotteivät ehdi ruostuun? Onko tinaaminen tarpeellista tässä hommassa vai kitilläkö saumat sileiksi?
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
mercstang
Aktiivi
Viestit: 112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mercury Capri -79
Mustang GT -95

Viesti Kirjoittaja mercstang »

Tuolta löytyisi kuitulokareita eteen ja taakse. 1,5" ja 3" levityksillä. Etulokarit tietty helpompi juttu kuituisista kuin takakylkien laitto.

http://www.maierracing.com/
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 455
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Jep, noita maierin fendereitä oon kattellu, mutta en osaa oikein päättää onko ne hyvän näköiset vaiko eikö. Jos sellaiset laittais niin 1.5 tuumaa levittävät olis vielä ehkä sellaset että ei pilaa auton muotoja tulemalla kylkilinjasta liikaa ulos. Takapään quarter paneelit muuten tulee orkkisten päälle, mikä helpottais asennusta huomattavasti.. Saa nährä mihin päätyy..
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Sen kaarien levityksen voi tehdä niistä alkuperäisistä kaarista, kun homman osaa, eikä muutu paljon alkuperäisestä muodosta. Olen muutamiin ajokkeihin tehnyt omista levittämällä, on suht helppo homma. Samoin etulokasuojassa kannattaa tehdä paikallaan ollessa, pysyy lokasuoja kuosissaan, pelti on aina peltiä kuitu on taas kuitua. niissä kaarien muutoksissa menee päivästä kahteen.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Vastaa Viestiin