Eilen tuli taas kaytya vahan suunnittelemassa regun vaihtoa ja pengottua sita harakanpesaa laturin luona ohmimittarin kanssa. Nykyisin siella on KEMin regu ja piuhat on kytketty.. Hmm.. Luovasti.

Kuitenkin. Ensin meinasi lutku pettaa kun mittasin (miinusnapa irti) navasta napaan, field-batt, field-maa, maa-akun plussa kaikki 0 ohmia. ok, oli jaany kuskin ovi auki, joten se kiinni ja tupakkitauko. Sitten naytti joko ei mitaan tai 3-5 ohmia siella, missa ei pitaisi olla kontaktia. Pienen harkinnan jalkeen tulin siihen tulokseen, etta noilla ohmeilla akun pitaisi olla tyhja noin viimeviikolla, joten laitoin sen takas kiinni etta saa halyt paalle. Tuli vaan mieleen, etta mittasinkohan tuossa laturin kaamin vastuksen? Ainakin piuhat naytti nollaa ohmia, joten ne menee akun ja laturin valilla ok. Nimim. onkohan toi laturi sittenkaan ihja ja rikonko vaan regulaattorin, jos kytken sen kiinni? Ei ole vielakaan ajokeleja viikonloppuna, joten viela voisi tilata ehjemman laturin kaikessa rauhassa..
