Kumityynyjen alle tulevat kiinnikkeet?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Mika M
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 14 Heinä 2004, 22:06
Paikkakunta: Kuopio

Kumityynyjen alle tulevat kiinnikkeet?

Viesti Kirjoittaja Mika M »

Moi

Onko kasikoneiden kumityynyjen alle tulevat kiinnikkeet, ne
jotka tulevat siihen etupalkin päälle samanlaiset joka mustangissa?
Jos on ja jollain olisi ylimääräiset niin voisin ostaa pois.

Mika
Avatar
Kimi
Addikti
Viestit: 295
Liittynyt: 27 Touko 2004, 09:28
Paikkakunta: Castlefull
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimi »

NPD:n luettelo kertoo ainakin että
"Bracket Set, Motor Mount, 65-70. Fits all V-8's (Big Block must drill extra hole).

Eli samanlaiset näyttävät olevan. Hinta by the way oli 99.95 taalaa.
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Noh, jotain eroa ainakin, 65 ja 66 moottorin tuennoissa on, eli kun sopivasti sekoittaa bracketteja ja kumeja, saa konee tuuman alemmaksi.. Niin kuin mä tein. En vaan muista kummin päin oli, kun tuli vähän niinkun vahingossa. :oops: Eli vääriä opsia, mutta lopulta oikeita.

Ei taida noita osia olla nurkissa paljoa.. Jalasjärveltä vois löytyä Sampalta...
Mika M
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 14 Heinä 2004, 22:06
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mika M »

Sampalta?? Kuinkahan saisi kaverin kiinni? Niin ja kiinnikkeet tulisi
71 sportsroofiin.

Mika
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

1265 kirjoitti:Noh, jotain eroa ainakin, 65 ja 66 moottorin tuennoissa on, eli kun sopivasti sekoittaa bracketteja ja kumeja, saa konee tuuman alemmaksi.. Niin kuin mä tein. En vaan muista kummin päin oli, kun tuli vähän niinkun vahingossa. :oops: Eli vääriä opsia, mutta lopulta oikeita.

Ei taida noita osia olla nurkissa paljoa.. Jalasjärveltä vois löytyä Sampalta...
Brasilian mieskö se siellä huutelee?

Kuinkas muuten käy kardaanin ristinivelten kulmille kun moottoria pudotetaan tuuma? :roll:
-Jukka-
Avatar
Kimi
Addikti
Viestit: 295
Liittynyt: 27 Touko 2004, 09:28
Paikkakunta: Castlefull
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Noh, jotain eroa ainakin, 65 ja 66 moottorin tuennoissa on, eli kun sopivasti sekoittaa bracketteja ja kumeja, saa konee tuuman alemmaksi.. Niin kuin mä tein. En vaan muista kummin päin oli, kun tuli vähän niinkun vahingossa. Eli vääriä opsia, mutta lopulta oikeita.
No niin juu:

65 Mustangiin on olemassa "Brackets, motor mount support, L-shaped"
Kumityynyjä sitten onkin olemassa erikseen:
65-66 170&200 cid
65 260 & early 289
65-67 late 65 289, 302, 351
67-69 200
65-67 289 HiPo
67-71 390, 427, 428, 429CJ
69-70 Boss 429

Tämä info siis ainoastaan yhden osatoimittajan, NPD:n katalogista, eli en tiedä kuinka paljon muitakin vaihtoehtoja vielä on.
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Mosse

Viesti Kirjoittaja Mosse »

Kuinkas muuten käy kardaanin ristinivelten kulmille kun moottoria pudotetaan tuuma?
_________________

Noh, käyhän niille jotain. VAihteiston tuen ja moottorin kiinnikkeiden välillä matkaa kaiketi noin metri, eli jos konetta pudottaa tuuman, niin laskeskelin että muutos olisi noin asteen luokkaa. Ei ainakaan mitään värinä ongelmia ollut. Jostain olen lukenut että kardaanin ristikon kulmat pitäis olla alle 4°. Kulmat on tarkoitus mitata, kun joutaa, ja tarvittaessa laskea vaihteiston takapäätä myös sopivasti.
Mika M
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 14 Heinä 2004, 22:06
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mika M »

Huomasin juuri mallaillessani peltisarjoja paikoilleen että kumityynykin jotka minulla on ovat väärät koska eivät mahdu olemaan sarjojen kanssa.
Minulla kuuluisi olla sellaiset kolme osaiset joista kuva tässä linkissä:

http://www.429mustangcougarinfo.50megs. ... ents_4.htm

Löytyisikö keneltäkään? Sampalla ei ollut. Tarviisin vielä ne kaikki eli
koneeseen tuleva kiinnike, kumityyny sekä palkkiin tulevan kiinnikkeen.

Mika puh.0409133196
Vastaa Viestiin