Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tuossa ruostevaurio inventaariota tehdessa tuli mieleen, etta onko takavarttipaneeleita (quarter panels) ja takapaksin lattioita kuituisina? Jos vaikka tekisi kuitukaukalon tuosta aihiosta.. Vai keveneeko pera liikaa? Onko noi rakenteellisesti mitenkaan olennaisia osia..? Onko liian suuri vaara taydelliselle mopon karkuulle havaittavissa?
Onnistuu kuitupeittoon laminoimalla, ja peltiseen joko ruuveilla altapäin läpi, myös liimaamalla. Olen laittanut kumpiakin ja kestää hyvin, Kuituiseenkin voi laitttaa ruuvi kiinnityksen on suht helppo juttu, reunanauhan kanssa tulee siisti.
Mua kutkuttais laittaa kuitua enempikin, koska:
- Ei ruostu
- Helpompi laittaa pinnit nokkapeltiin (ja munalukko)
- Kevyempaa
Sinansa mulla ei ole mitaan peltiosia vastaan, mutta toi earlyn takakontin rakenne on selkeesti itseruostuva, kun kaikki roju menee tonne varttipaneelien nurkkiin.
mun milestä omat lasikuitu viritelmät kannattais unohtaa. (OVAT PAINAVIA,RUMIA KÄÄNTÖ PUOLELTA JA V****MAISIA TEHDÄ ...jne.).jos välttämättä keveitä (pelti osia kaipaa)niin, ehkä itse ottaisin yhteyttä esim... ukin lähellä olevaan muovi-imu yritykseen,tai sen tapaisiin juttuihin.
Samperi meni vika osastolle, joo ei se kontti ruostu kun laiton jälkeen kunnolla käsittelee, ja sinne sivukotelojen suojaksi on olemassa omat suoja levyt, estämään turhan rojun sinne koteloon.
Homer65 kirjoitti:Onkos scoopin kiinnitys tommoseen kuitupeltiin miten simppeliä? Onko joku laittanut ja mites on pysynyt? Peltiseen en lähtis yrittämäänkään.
Omassani on scooppi pulteilla kiinni ja liitospinnan sauma mustalla koriliimalla tiivistetty maalariteippien ja sormen avulla. Ollut tällä tyylillä paikallaan 13v eikä sauma revennyt. Scoopin vaihto tarvittaessa helppoa.
Sama onko kysessä peltinen tai lasikuitupeitto. Sauma on omasta mielestäni ulkonäön suhteen ok.
Omassa konepelti peltiä ja 'shelby'-scuuppi kuitua.. hyvin on kestäny kiinni plus 10v. Pieni halkeama maalissa pellin ja scuupin etukulmassa...
Eikä tuu kuitua lisää, päinvastoin. Etulokarit kuitua nyt, mutta muuttuvat peltisiin tulevaisuudessa. Istuvuus ei kuitenkaan kuitulokareissa näytä olevan parasta A-ryhmää.
Pannussa potkua niin kyllä se peltikin kulkee
Sami
___________________
Ford Mustang '65FB 'Shelby GT350-look'
Sika flexillä on semmonen tavara ku voimaliima sillä pysyy kuituscooppi pellissä itellä on tällä tavoin laitettu tuo scuuppa pellissä olevan reiän päälle
hyvin on pysyny kiinni, reikä konepellissä on sikäli välttämätön että mahtuu toisessa koneessa oleva dualtunnelram kaasareineen ja putsareineen konetilaan, scoopin kanssa mahtuu niukin naukin pelti kiinni
Vege kirjoitti:reikä konepellissä on sikäli välttämätön että mahtuu toisessa koneessa oleva dualtunnelram kaasareineen ja putsareineen konetilaan, scoopin kanssa mahtuu niukin naukin pelti kiinni
Joo äijän kotisivuilta löytyi oikei kotipornoa!!! Mikäs 289/302 pannu se siellä erotiikka kuvissa on oikein? Tunnelrammi ja tupla holleyt, mitäs kone pitää sisällään? Nätti konehan tuosta tulee earlyn pellin alle tai lävitse.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3