Kuitua, kuitua...

On sulla muodot Mustangin...

Lasikuidun oikea maara restomodissa

Ei ollenkaan - Detroitin rautaa sen olla pitaa!
10
38%
Konepelti ja takapaksi
6
23%
Niin paljon kuitua kun mahdollista
6
23%
..ja alumiiniputkikehikko alle! - Nascar forever!
4
15%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Kuitua, kuitua...

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Tuossa ruostevaurio inventaariota tehdessa tuli mieleen, etta onko takavarttipaneeleita (quarter panels) ja takapaksin lattioita kuituisina? Jos vaikka tekisi kuitukaukalon tuosta aihiosta.. :shock: Vai keveneeko pera liikaa? Onko noi rakenteellisesti mitenkaan olennaisia osia..? Onko liian suuri vaara taydelliselle mopon karkuulle havaittavissa? :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Ei kelpaa täällä Suomessa katastus sedille, kontin pohjarakenteet ovat kantavia osakokonaisuuksia.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Jotain tallaista uumoilinkin. Kiitoksia!
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Ala kuiduttaa alkaen etupäästä.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Onkos scoopin kiinnitys tommoseen kuitupeltiin miten simppeliä? Onko joku laittanut ja mites on pysynyt? Peltiseen en lähtis yrittämäänkään.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Onnistuu kuitupeittoon laminoimalla, ja peltiseen joko ruuveilla altapäin läpi, myös liimaamalla. Olen laittanut kumpiakin ja kestää hyvin, Kuituiseenkin voi laitttaa ruuvi kiinnityksen on suht helppo juttu, reunanauhan kanssa tulee siisti.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Mua kutkuttais laittaa kuitua enempikin, koska:
- Ei ruostu
- Helpompi laittaa pinnit nokkapeltiin (ja munalukko)
- Kevyempaa

Sinansa mulla ei ole mitaan peltiosia vastaan, mutta toi earlyn takakontin rakenne on selkeesti itseruostuva, kun kaikki roju menee tonne varttipaneelien nurkkiin. :(
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
mustang cs
Aktiivi
Viestit: 145
Liittynyt: 30 Touko 2004, 22:22

lasikuitu

Viesti Kirjoittaja mustang cs »

mun milestä omat lasikuitu viritelmät kannattais unohtaa. (OVAT PAINAVIA,RUMIA KÄÄNTÖ PUOLELTA JA V****MAISIA TEHDÄ ...jne.).jos välttämättä keveitä (pelti osia kaipaa)niin, ehkä itse ottaisin yhteyttä esim... ukin lähellä olevaan muovi-imu yritykseen,tai sen tapaisiin juttuihin.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Samperi meni vika osastolle, joo ei se kontti ruostu kun laiton jälkeen kunnolla käsittelee, ja sinne sivukotelojen suojaksi on olemassa omat suoja levyt, estämään turhan rojun sinne koteloon.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

En muuten näe kyllä mitään etuja kuitu-takapaksissa... Takanahan paino on ihan jees paino-suhteen kannalta.(?)
KUKA V*TUN TUNING?!
Avatar
mussette
Addikti
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Syys 2005, 22:02
Auto: Mustang 5,0 2016
Mustang FB -65 351 W
Ford Roadster 1932
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja mussette »

Homer65 kirjoitti:Onkos scoopin kiinnitys tommoseen kuitupeltiin miten simppeliä? Onko joku laittanut ja mites on pysynyt? Peltiseen en lähtis yrittämäänkään.
Omassani on scooppi pulteilla kiinni ja liitospinnan sauma mustalla koriliimalla tiivistetty maalariteippien ja sormen avulla. Ollut tällä tyylillä paikallaan 13v eikä sauma revennyt. Scoopin vaihto tarvittaessa helppoa.
Sama onko kysessä peltinen tai lasikuitupeitto. Sauma on omasta mielestäni ulkonäön suhteen ok.
Sami65302
Aktiivi
Viestit: 69
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 13:54
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Sami65302 »

Omassa konepelti peltiä ja 'shelby'-scuuppi kuitua.. hyvin on kestäny kiinni plus 10v. Pieni halkeama maalissa pellin ja scuupin etukulmassa...

Eikä tuu kuitua lisää, päinvastoin. Etulokarit kuitua nyt, mutta muuttuvat peltisiin tulevaisuudessa. Istuvuus ei kuitenkaan kuitulokareissa näytä olevan parasta A-ryhmää.

Pannussa potkua niin kyllä se peltikin kulkee :twisted:

Sami
___________________
Ford Mustang '65FB 'Shelby GT350-look'
Avatar
Vege
Hiljaisempi
Viestit: 16
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 21:36
Auto: HT -65 289+C4+8"
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Vege »

Sika flexillä on semmonen tavara ku voimaliima sillä pysyy kuituscooppi pellissä itellä on tällä tavoin laitettu tuo scuuppa pellissä olevan reiän päälle

http://ghost.iki.fi/~vege/mustang/musta ... 20(28).jpg
http://ghost.iki.fi/~vege/mustang/musta ... 20(26).jpg
http://ghost.iki.fi/~vege/mustang/onse%20082.jpg
http://ghost.iki.fi/~vege/talli/satsi2%20003.jpg
http://irc-galleria.net/view.php?nick=V ... d=15020800

hyvin on pysyny kiinni, reikä konepellissä on sikäli välttämätön että mahtuu toisessa koneessa oleva dualtunnelram kaasareineen ja putsareineen konetilaan, scoopin kanssa mahtuu niukin naukin pelti kiinni
HT -65 289+C4+8"
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Vege kirjoitti:reikä konepellissä on sikäli välttämätön että mahtuu toisessa koneessa oleva dualtunnelram kaasareineen ja putsareineen konetilaan, scoopin kanssa mahtuu niukin naukin pelti kiinni
Joo äijän kotisivuilta löytyi oikei kotipornoa!!! :P Mikäs 289/302 pannu se siellä erotiikka kuvissa on oikein? Tunnelrammi ja tupla holleyt, mitäs kone pitää sisällään? Nätti konehan tuosta tulee earlyn pellin alle tai lävitse.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Mussemaan
Mega-addikti
Viestit: 657
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Lasikuituovet?

Onko katsurilla nokan koputtamista? Ei ainakaan ole kantava.

Kuidusta puheenollen:
Mistä saan tämän scoopin mitat/mallin/kuvat?
Peltiin on muotti, mutta scooppimallia tarvittaisiin ehdottomasti. Kiitos!

Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin