Heh, ensialkuun Kimille kiitos henkisestä tuesta... Onhan tämän eteen taas saanut soitella niin monta puhelua, että olis parempi jo onnistua...
harmi80 Lähetetty: Maa Elo 09, 2004 20:13 Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
DARN! Pitipäs sattua; olen siirtämässä auton vasta perjantaina Helsinkiin, eli en pääse mukaan...
Oletkos TomiK muuten lopettelevia oppilaita? Itse aloitin vasta viime syksynä A-T:lla
Opiskelut on puolessa välissä. Olen niitä ensimmäisiä, jotka alotti varsinaisen autosähköinsinöörin opinnot syksyllä 02. Nyt työharjoittelussa kouluttajana tän syksyn...
Minut olet varmaan tavannut ensimmäisinä päivinäsi koululla, tutorina. Tiedä vaikka oltais tuttuja...
VeeKoo Lähetetty: Maa Elo 09, 2004 20:33 Viestin aihe: Re: Mittausilta
--------------------------------------------------------------------------------
Forssassa tulin myöhään ja lähdin aikaisin..
En pääse huomenna, kun on työjuttuja, mutta yritän muistaa ottaa lootan ja läppärin mukaan pohojammaalle. Siellä voi sitten ihmetellä rauhassa. Voisi itse asiassa yrittää ottaa lokiakin arvoista, jos saisi itseään niskasta kiinni ja tallennusvehjeksen iskuun.
Harmi noi työjutut! Mutta Pohjanmaalle ollaan mekin tulossa (jos puheet pitää paikkansa), joten siellä sitten. Ota palikat mukaan, voi illalla parin oluen avulla tulkata laatikon saloja...
Niin ja ilmoittautumisia kaivataan... Mites on Jarin laita?! Entä Samu? Viimeksi jäi myös "bullit" kaivelemaan omaa mieltä... Niin ja Markkukin voisi kantaa kortensa kekoon?!
Tomi
PS: Varmaankin tärkein muistettava asia vielä kertaalleen! Eli jos tuot automaattilaatikolla varustetun kulkineen, kick-down pois käytöstä! Viimeksi "bullit" heitti vielä parin markan nopeudessa pienemmälle -> viduiks män!