Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Hyi! Eihän tuollaisia voi laittaa...Liian thuuningia. Mistä kierroslukumittari saa käskynsä? Onko jotain muutakin johtoa, mikä pitäisi katsoa mittariston pohjassa olevan johdon lisäksi?
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
ROKI kirjoitti:Tuntuu jotensakkin siltä että, noissa uudemmissa kotteroissa on vikaa milloin missäkin, mitä enemmän elektoniikkaa sen epävarmempi.
Joo.. Koko ajan joku anturi poksahtaa Toisaalta noissa vanhoissa sahkoviat on usein aikamoisia spektaakkeleita. Savua, kipinoita, lieskoja, ... Ei, ei viela rotassa oo kayny noin, mutta kattoony.
Tietenkin näissä vanhoissa vehkeissä on kans omat oikkunsa, mutta nämä kun kerralla kunnostaa perusteellisesti ei ole ongelmia. Noita uudempia vehkeitä pitää korjata sitämukaa kun joku mutukka posahtaa, joskus ne kestää pitkään ilman mitään ongelmia, joskus ne on korjattavana vähänväliä.
ROKI kirjoitti:Noita uudempia vehkeitä pitää korjata sitämukaa kun joku mutukka posahtaa, joskus ne kestää pitkään ilman mitään ongelmia, joskus ne on korjattavana vähänväliä.
Mulla taisi sattua eteen sellainen auto, josta edellinen omistaja ei oo pitäny hirveen hyvää huolta. Mun vehjettä on nimittäin joutunut korjailemaan nyt vähänväliin. Onnex kaikki on mahdollista korjauttaa.
Tuo kierroslukumittarin toimintahäiriö on kyllä ärsyttävä. Meneekö sinne kierroslukumittarille joku muukin johto, kuin se mikä mittariston pohjasta löytyy?
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002