kiekkamittari häiriö

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Tosta noin:
http://www.mustangdepot.com/OnLineCatal ... -clust.htm

Ainakin loppuu arvailu, olisiko mittarit rikki ja samalla saat vahan thyyninkia.. :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Hyi! Eihän tuollaisia voi laittaa...Liian thuuningia. Mistä kierroslukumittari saa käskynsä? Onko jotain muutakin johtoa, mikä pitäisi katsoa mittariston pohjassa olevan johdon lisäksi?
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Pitää ilmeisesti ostaa autoon kokonaan uusi mittaristo, että saa kierroslukumittarin toimimaan kunnolla. :?
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Tuntuu jotensakkin siltä että, noissa uudemmissa kotteroissa on vikaa milloin missäkin, mitä enemmän elektoniikkaa sen epävarmempi.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

ROKI kirjoitti:Tuntuu jotensakkin siltä että, noissa uudemmissa kotteroissa on vikaa milloin missäkin, mitä enemmän elektoniikkaa sen epävarmempi.
Joo.. Koko ajan joku anturi poksahtaa :evil: Toisaalta noissa vanhoissa sahkoviat on usein aikamoisia spektaakkeleita. Savua, kipinoita, lieskoja, ... :P Ei, ei viela rotassa oo kayny noin, mutta kattoony. :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Tietenkin näissä vanhoissa vehkeissä on kans omat oikkunsa, mutta nämä kun kerralla kunnostaa perusteellisesti ei ole ongelmia. Noita uudempia vehkeitä pitää korjata sitämukaa kun joku mutukka posahtaa, joskus ne kestää pitkään ilman mitään ongelmia, joskus ne on korjattavana vähänväliä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

ROKI kirjoitti:Noita uudempia vehkeitä pitää korjata sitämukaa kun joku mutukka posahtaa, joskus ne kestää pitkään ilman mitään ongelmia, joskus ne on korjattavana vähänväliä.
Mulla taisi sattua eteen sellainen auto, josta edellinen omistaja ei oo pitäny hirveen hyvää huolta. Mun vehjettä on nimittäin joutunut korjailemaan nyt vähänväliin. :( Onnex kaikki on mahdollista korjauttaa. :wink:

Tuo kierroslukumittarin toimintahäiriö on kyllä ärsyttävä. Meneekö sinne kierroslukumittarille joku muukin johto, kuin se mikä mittariston pohjasta löytyy?
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Vastaa Viestiin