Rattilukko?

Sisustaan liittyvät detaljit löydät täältä
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Rattilukko?

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Onko kuvien vehjens rattilukko vai jotain muuta?
http://www.iki.fi/karaila/musti/70/outo1.jpg
http://www.iki.fi/karaila/musti/70/outo2.jpg
http://www.iki.fi/karaila/musti/70/outo3.jpg
http://www.iki.fi/karaila/musti/70/outo4.jpg

Piuhat ja puristusliitokset on sellaisessa hapessa, etta jos osa ei ole olennainen liikkumisen (tai pysahtymisen) kannalta, niin saa odottaa sahkoremonttia... :roll:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Oliskohan tuo varsinainen virtalukon pohja niin sanotusti.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Hmm.. Eli siis jonkinlainen rele, jonka kautta Iso Virta kulkee? Ainakin piuhat on sen verran vahvaa tavaraa, etta huonot liitokset alko pelottaan..
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Njahans, njahans.. Taisi loytya osa:
http://www.mustangmonthly.com/howto/173 ... _switches/
When Ford went to locking steering columns in 1970, it completely changed the ignition switch's appearance. For 1970 only, the ignition switch was located below the top collar and actuated by a rod tied to the ignition lock cylinder, located at 4 o'clock on the column. It's easy to replace. One problem--it's not available new.
Lyhyt kaannos: Ei myyda uusia '70:iin eli irti ja korjaamaan. D'oh!
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Loytypa viela 1 kpl D0AZ-11572-A Nevadasta, kohtuuhintaankin. Toi 70 malli nayttaa olevan kaikista pahin osien saannin suhteen. En ihmettele yhtaan, etta pussihousukerhon aijat taannoin vahan myhaili mun projektille.. :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Näytti jotenkin tutulta osalta, olen törmännyt tuollaseen jossakin en vaan saa mieleeni missä, mutta virtakytkinhän se on. On vain totuttu sen olevan lukkopatruunan jatkeena, voortin suunnittelijat ovat tehneet erikoisuuden :!:. Saa tuohon viritettyä normaalin virtalukon pohjaosan, jos nuo omat loppuu varsin yksinkertainen homma, kun järki pelaa ja ei ole peukalo keskellä kämmentä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Joo.. Taa olikin aika kompa, koska '70:ssa on ainoona vuosimallina virtalukon pohja JA rattilukko samassa kimpaleessa. Siksi se nayttaa niin oudolta. Noh.. Tilasin vihdoin shop manuaalit tohon vehkeeseen, niin ei oo ihan lirissa aina kun joku outo osa tulee vastaan.. :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin