Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Vakio männät ( ellei -86 ? ) kelpaa hyvin jos akseli on kohtuu kesy ( E 303 ja siitä alle). Sen jälkeen voi olla että joutuu venttiilitaskuja avartamaan.
Noihin hintoihin tosin + rahdit, verot ja hieman tullia, jolloin hinta lienee jossakin 3000 - 3500 € nurkilla ???
Ei taida ihan noita lukemia saada ilman että hommaa myös:
-isompi mass air(kalibroitu uusille suuttimille)
-egr spacer
-isompi throtle body
-isommat suuttimet
-suurempi tehoinen bensapumppu
ja noista kertyykin jo lisäkuluja about 1500euroa. Eli äkkiä on melkein viisi tuhatta seljällään.
Ahtimella pääsee ainakin samoihin lukuihin pienemmällä budjetilla(tietysti riippuen ahdin paketista/merkistä)
Kun itse rupesin motin tekoon luulin ( TOIVOIN ) että halvemmallakin pääsisi mutta näyttaa siltä että 360-400 hp rempattu pikkulohko maksaa 5000€ ja sillä selvä. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön...
Jos nyt alottaisin uudestaan niin kävelisin US-partsiin 6500€ kädessä ja sanoisin tiskillä että lähteekö tällä toi 392 430hp strokeri tosta lattialta.
MONTTU kirjoitti:Speed costs, how fast you want to go?
Kun itse rupesin motin tekoon luulin ( TOIVOIN ) että halvemmallakin pääsisi mutta näyttaa siltä että 360-400 hp rempattu pikkulohko maksaa 5000€ ja sillä selvä. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön...
Jos nyt alottaisin uudestaan niin kävelisin US-partsiin 6500€ kädessä ja sanoisin tiskillä että lähteekö tällä toi 392 430hp strokeri tosta lattialta.