Trickflow:n setti foxiin

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
exquisite
Aktiivi
Viestit: 38
Liittynyt: 28 Touko 2005, 21:59
Paikkakunta: Turku

Trickflow:n setti foxiin

Viesti Kirjoittaja exquisite »

Mitäs tosta olette mieltä

360hp 475nm

ja hintaa jotain 2K $

Kuva


Trickflow Track Heat Engine Kit:

Trickflow Head Combo, Rockers,
Head Bolts,
Intake,
Camshaft,
Pushrods,
Timing Set,
Valve Covers,
Gaskets.
-91GT
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Älä unohda mäntiä. TFS:n kansissa on venat (vai oliko vaan pakovena) eri paikoissa kuin originaalissa ja siksi mäntien venttiilitaskut ovat erilaiset.
Avatar
Masama
Aktiivi
Viestit: 31
Liittynyt: 11 Helmi 2005, 21:55
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Masama »

Vakio männät ( ellei -86 ? ) kelpaa hyvin jos akseli on kohtuu kesy ( E 303 ja siitä alle). Sen jälkeen voi olla että joutuu venttiilitaskuja avartamaan.
Noihin hintoihin tosin + rahdit, verot ja hieman tullia, jolloin hinta lienee jossakin 3000 - 3500 € nurkilla ???
Avatar
Pervert
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja Pervert »

Ei taida ihan noita lukemia saada ilman että hommaa myös:
-isompi mass air(kalibroitu uusille suuttimille)
-egr spacer
-isompi throtle body
-isommat suuttimet
-suurempi tehoinen bensapumppu

ja noista kertyykin jo lisäkuluja about 1500euroa. Eli äkkiä on melkein viisi tuhatta seljällään. :roll:
Ahtimella pääsee ainakin samoihin lukuihin pienemmällä budjetilla(tietysti riippuen ahdin paketista/merkistä) :wink:
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

Speed costs, how fast you want to go?

Kun itse rupesin motin tekoon luulin ( TOIVOIN ) että halvemmallakin pääsisi mutta näyttaa siltä että 360-400 hp rempattu pikkulohko maksaa 5000€ ja sillä selvä. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön...

Jos nyt alottaisin uudestaan niin kävelisin US-partsiin 6500€ kädessä ja sanoisin tiskillä että lähteekö tällä toi 392 430hp strokeri tosta lattialta.

http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=6693

Ja auto olisi ollut puoli vuotta aikaisemmin taas ajossa!!!
1966 HT 347 Stroker
1223
Addikti
Viestit: 443
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon

Viesti Kirjoittaja 1223 »

MONTTU kirjoitti:Speed costs, how fast you want to go?

Kun itse rupesin motin tekoon luulin ( TOIVOIN ) että halvemmallakin pääsisi mutta näyttaa siltä että 360-400 hp rempattu pikkulohko maksaa 5000€ ja sillä selvä. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön...

Jos nyt alottaisin uudestaan niin kävelisin US-partsiin 6500€ kädessä ja sanoisin tiskillä että lähteekö tällä toi 392 430hp strokeri tosta lattialta.

http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=6693

Ja auto olisi ollut puoli vuotta aikaisemmin taas ajossa!!!
Mä oon täysin samaa mieltä montun kans tosin mun auto olis ollu liikentees varmaan 1 vuoden aikaismmin.
Vastaa Viestiin