Taas kysyttävää foxin jarruista?

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Taas kysyttävää foxin jarruista?

Viesti Kirjoittaja Eve »

Näistä jarruasioista on täällä paljon puhuttu, mutta en löytänyt mistään sellaista tekstiä joissa puhutaan nelipulttisella jaolla olevista isoista tai yleensäkkin paremmista foxin jarrusarjoista.
Eli etujarruja olis varmaan joskus tulevaisuudessa ihan hyvä päivittää paremmiksi, mutta en tahtoisi siirtyä viisipulttisiin sarjoihin mitä yleisesti aina tarjotaan.

Apua siis kaivataan?
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Baer:illa pitäisi olla 4-pulttisille sarjoja, ainakin eräässä punaisessa foksissa näytti sellaiset olevan, avautuuko omistaja kertomaan?
Itteäkin nuo nelipulttisarjat kiinnostaisi, linkissä sanotaan että Baer:in sarja menisi 16"-vanteelle, ei tartteis vielä vanteita uusia :wink:

http://www.mustanggt.org/mods.htm#brakes
Go tell Alice....
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

Aku_81 kirjoitti:Baer:illa pitäisi olla 4-pulttisille sarjoja, ainakin eräässä punaisessa foksissa näytti sellaiset olevan, avautuuko omistaja kertomaan?
Itteäkin nuo nelipulttisarjat kiinnostaisi, linkissä sanotaan että Baer:in sarja menisi 16"-vanteelle, ei tartteis vielä vanteita uusia :wink:

http://www.mustanggt.org/mods.htm#brakes

Ok, mut en tiedä olenko sokea vai miksi en löytänyt linkistä/kuvista muita kuin viisipulttisia sarjoja?
Jos joku täällä foorumissa vierailevista omistaa yllä mainitunlaiset jarrut niin olisin todella kiitollinen saada niistä jotain faktaa...
Vanteiden vaihtorumba viisipulttisiksi, ei minuakaan enään kiinnosta. :wink:
Avatar
Kopekka
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Kopekka »

Avatar
mercstang
Aktiivi
Viestit: 112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mercury Capri -79
Mustang GT -95

Viesti Kirjoittaja mercstang »

Bongasin ja huusin ebay:stä Baerin Claw brake-kitin viikko sitten. Lähetyksen pitäisi olla jo matkalla kohti pohjolaa, saa nyt nähdä mitä sieltä tulee. 13" hilut eteen ja 12" taakse.
Viimeksi muokannut mercstang, 07 Joulu 2005, 19:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: Taas kysyttävää foxin jarruista?

Viesti Kirjoittaja hannu »

Eve kirjoitti:Näistä jarruasioista on täällä paljon puhuttu, mutta en löytänyt mistään sellaista tekstiä joissa puhutaan nelipulttisella jaolla olevista isoista tai yleensäkkin paremmista foxin jarrusarjoista.
Eli etujarruja olis varmaan joskus tulevaisuudessa ihan hyvä päivittää paremmiksi, mutta en tahtoisi siirtyä viisipulttisiin sarjoihin mitä yleisesti aina tarjotaan.

Apua siis kaivataan?
tuoltakin löytyy

http://www.dndmotorsports.com/?page=sho ... ffed6a74b1&
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

Kiitos kiitos, tässä vois tosiaan olla jotain potentiaalia;

Baer Sport Kit 87-93 4-Lug (plain faced rotors)
--------------------------------------------------------------------------------
This kit is a fantastic upgrade for your fox body mustang! Replaceing your worn out factory single piston caliper, and replacing it with a baer 2 piston PBR caliper and an upgraded 12" DBA rotor, Stainles steel braided brake lines, complete with Timken Bearings&races, spindles, and brake pads. slotted rotors or slotted crossdrilled rotors are avalible for an additional price.
$ 995.95 USD

http://www.dndmotorsports.com
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Tuon kaveriksi ois melkein syytä hankkia sitten takajarrutkin, ehkäpä sitä ite taitaa joutua vaihtamaan viispulttiseksi :roll:
Go tell Alice....
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

Aku_81 kirjoitti:Tuon kaveriksi ois melkein syytä hankkia sitten takajarrutkin, ehkäpä sitä ite taitaa joutua vaihtamaan viispulttiseksi :roll:
Niin no.., minulla on jo Thunderbirdin levyt takana ja orkkis vetarit(nelipulttiset). :wink:
Avatar
jari
Addikti
Viestit: 372
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 08:47
Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package
Paikkakunta: Tuusula/Asikkala

Viesti Kirjoittaja jari »

Aku_81 kirjoitti:Baer:illa pitäisi olla 4-pulttisille sarjoja, ainakin eräässä punaisessa foksissa näytti sellaiset olevan, avautuuko omistaja kertomaan?
Enpäs ehtiny kun olen ollut lomilla vailla nettiyhteyttä. Mutta hommahan taisi jo tullakin selväksi...
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

jari kirjoitti:
Aku_81 kirjoitti:Baer:illa pitäisi olla 4-pulttisille sarjoja, ainakin eräässä punaisessa foksissa näytti sellaiset olevan, avautuuko omistaja kertomaan?
Enpäs ehtiny kun olen ollut lomilla vailla nettiyhteyttä. Mutta hommahan taisi jo tullakin selväksi...
Sen verran vielä kiinnostaa, eli onko Jarilla juuri nämä Baerin 12" levyt ja 2-mäntäiset satulat kiinni autossaan?
Jos on niin kiinnostais tietää mistä tilasit, mitä makso ja muuttuko jarrut radikaalisti? :shock:

Kiitos.
Avatar
91GT
Addikti
Viestit: 374
Liittynyt: 22 Tammi 2005, 18:50

Viesti Kirjoittaja 91GT »

kun olette noita etulevyjä vaihdelleet niin miten hyvin laakerit lähtee irti akselista/vanhasta levystä.
onko edes mahdollista saada laakerit siinä kunnossa irti että ne voi pistää uusien levyjen kanssa takasin. edellyttäen tietysti että laakerit on hyvässä kunnossa alkujaankin.
pitäs kanssa tässä lähi aikoina vaihtaa levyt edestä.
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

91GT kirjoitti:kun olette noita etulevyjä vaihdelleet niin miten hyvin laakerit lähtee irti akselista/vanhasta levystä.
onko edes mahdollista saada laakerit siinä kunnossa irti että ne voi pistää uusien levyjen kanssa takasin. edellyttäen tietysti että laakerit on hyvässä kunnossa alkujaankin.
pitäs kanssa tässä lähi aikoina vaihtaa levyt edestä.
Itte es edes yrittäny alkaa etupäästä irrotteleen laakereita, vaan pistin uudet saman tien kun vaihoin 5 pulttiseks.
Ja itseasiassa ei olisi edes ollut mitään irroitettavaa.
http://www.partanen.net/gallery/thumbna ... ?album=102
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
91GT
Addikti
Viestit: 374
Liittynyt: 22 Tammi 2005, 18:50

Viesti Kirjoittaja 91GT »

jep. tulin saamaan johtopäätökseen kun viitsin kaivaa levyt ulos paketista ottaa silmän käteen. siellä on uudet laakeripinnat. eihän noi laakerit maksa juur mittään vaikka nekin samalla vaivalla uusis.
Avatar
jari
Addikti
Viestit: 372
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 08:47
Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package
Paikkakunta: Tuusula/Asikkala

Viesti Kirjoittaja jari »

Eve kirjoitti:Sen verran vielä kiinnostaa, eli onko Jarilla juuri nämä Baerin 12" levyt ja 2-mäntäiset satulat kiinni autossaan?
Jos on niin kiinnostais tietää mistä tilasit, mitä makso ja muuttuko jarrut radikaalisti?

Kiitos.
On.

US Partsista vuonna 2001 (ja takajarrut GTR High Performancesta 2004). Hintaa en nyt tähän hätään muista, mutta liekö 4 vuotta vanhalla noteerauksella mitään merkitystäkään.

Kyllä.
Vastaa Viestiin