puolasta

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
jeppe
Aktiivi
Viestit: 44
Liittynyt: 19 Syys 2005, 10:12
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

puolasta

Viesti Kirjoittaja jeppe »

tarviiko blaster 2 etuvastuksen kärjetön sytytys siis
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

juu, mielellään...
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

joo, suosittelen myös , jos on pertronix moduli vielä ,toimii vain vakio puolalla mahdollisesti ilman vastusta
muuten savu nousee... 8)
Ahti
Mega-addikti
Viestit: 563
Liittynyt: 06 Syys 2004, 13:45
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

siis miks tarvis etuvastuksen? mulla on blaster 2 ilman vastuksia ja tuntuu pelittävän.
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88

http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

jep! mikä sytkätsydeemi sulla käytössä?
tai onko mulla ollu maanatai tuotantoa... :?
pertronix ainakin otti kyttyrää!
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Pitäiskös kysyä että miksei laittais sitä etu vastusta?

Ei oo hinnan kiroissaan...
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

WIRING TO A STOCK POINTS IGNITION

WARNING: When using the Blaster Coil with a points or stock style distributor, a 0.8 Ohm ballast resistor must be installed in-line of the positive wire. Failure to use a ballast resistor could result in personal injury or component failure.

1. Connect the negative wire to the negative terminal (-).
2. Connect a wire from the coil positive terminal to one side of the ballast resistor. Connect 12 volts to the other terminal of the resistor.
3. Install the high voltage coil wire.

http://www.msdignition.com/pdf/8202_822 ... m22698.pdf

Eikö tuo ole melko selvä?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
jeppe
Aktiivi
Viestit: 44
Liittynyt: 19 Syys 2005, 10:12
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja jeppe »

joo eli kantsii laittaa kiitoksia
Avatar
fairlane
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 10 Heinä 2004, 10:36
Paikkakunta: valkeakoski

Viesti Kirjoittaja fairlane »

vai että tarvii mulla on petronax (voihan näissä tietenkin olla eroja)+ bosch suurtehopuola+msd6al ja ilman etuvastusta . virtalukolta tuleva johdoissa oleva etuvastus on ohitettu releellä jotta msd saa täydet virrat suoraa akulta.eikä ole vielä savu noussut jakajasta
Ahti
Mega-addikti
Viestit: 563
Liittynyt: 06 Syys 2004, 13:45
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

No jeppen kysymyksestä ei selvinny muutakuin että on kärjetön...
kärkijakajat varmasti tarvii ettei kärjet pala.

Mulla MSD billet jakaja, MSD 6AL ja Blaster 2. Virtalukolta tuleva vastusjohto temppuili toissakesänä, sen tilalle laitoin normi 2,5 mm2 kaapelia ja pelaa.
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88

http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
cougar67
Hiljaisempi
Viestit: 18
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:38

Viesti Kirjoittaja cougar67 »

Joo noita Blaster 2 puolia on tietääkseni kahdenlaisia. Toinen on MSD sytkälle ja toinen on vakiosytkälle. Siinä vakiosytkälle tarkoitetun puolan mukana tulee tietääkseni tuo vastus. MSD sytkä taas ei tarvitse tuota vastusta.
Vastaa Viestiin