13"(?) jarrut SN-95:een
13"(?) jarrut SN-95:een
Muutamat mustanginomistajat ovat käsittääkseni tehneet jarrumodifikaation 13"(?) tuumasille cobra-jarruille? Mitä tuohon etujarrumodifikaatioon vaaditaan ja paljonko osat maksavat? Taitaa olla 13" levyjen kanssa aika sovitteleminen 17" vanteille sen perusteella että alkuperäiset 10.8" jarrut menevät nipin napin vain tietyille 15" vanteille?
Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee - 17 tuuman vanteella.
13" etujarrut mahtuvat 17" vanteiden sisään, vaikka tilaa ei ylimääräistä jääkään. Joillakin tarvikevanteilla tila saattaa loppua kesken, mutta Ford Racingin vanteilla ongelmaa ei ole.
Yksinkertaisemmillaan tarvitset Cobran 13" levyt ja siirtopalan alkuperäistä satulaa varten. Tämä GT:n satula toimii varsin erinomaisesti ja herkästi, se kun on liukutappien varassa kun taas Cobran alumiinisatula liukuu palojensa varassa. Molempien palapintaala on lähellä toisiansa. Vähän painavammathan GT:n ovat, mutta ei haittaa. Oleellista parannusta saadaan näihin kahteen satulaan verrattuna vasta hankkimalla 2000 Cobra R:n nelimäntäist Brembon satulat, mutta se on kyllä jo liioittelua.
Tuohon settiin kun vielä laittaa EBC:n Red Stuff kevlarpalat joissa on normaalia suurempi kitkakerroin ja kestoikä niin alkaa kaipaamaan niitä 265-275 renkaita. 10,8 jarruilla ei 265 kummeja enää saanutkaan kunnolla lukkiutumisen rajoille, 13" jarruilla alkaa jo radalla kaipaamaan leveämpien renkaiden tuomaa lisäpitoa.
Lisätietoja saa täältä maalta Ikaalisista Harrilta 0400-844 199 ja jostain syystä jarrujen siirtopaloja on ilmestynyt tallin laatikkoon.
Yksinkertaisemmillaan tarvitset Cobran 13" levyt ja siirtopalan alkuperäistä satulaa varten. Tämä GT:n satula toimii varsin erinomaisesti ja herkästi, se kun on liukutappien varassa kun taas Cobran alumiinisatula liukuu palojensa varassa. Molempien palapintaala on lähellä toisiansa. Vähän painavammathan GT:n ovat, mutta ei haittaa. Oleellista parannusta saadaan näihin kahteen satulaan verrattuna vasta hankkimalla 2000 Cobra R:n nelimäntäist Brembon satulat, mutta se on kyllä jo liioittelua.
Tuohon settiin kun vielä laittaa EBC:n Red Stuff kevlarpalat joissa on normaalia suurempi kitkakerroin ja kestoikä niin alkaa kaipaamaan niitä 265-275 renkaita. 10,8 jarruilla ei 265 kummeja enää saanutkaan kunnolla lukkiutumisen rajoille, 13" jarruilla alkaa jo radalla kaipaamaan leveämpien renkaiden tuomaa lisäpitoa.
Lisätietoja saa täältä maalta Ikaalisista Harrilta 0400-844 199 ja jostain syystä jarrujen siirtopaloja on ilmestynyt tallin laatikkoon.
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
Jukka, olit muutaman sekunnin nopeampi.
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
Kuulostaapas sikamaisen yksinkertaiselta. En tiedä mikä on, mutta ford moposportin virtuaalikataloogi ei toimi mun kummallakaan koneella lainkaan, vaikka akrobaattiset readerit löytyy. Saakohan noita levyjä myös kaasu-uritettuina?GTS kirjoitti: Yksinkertaisemmillaan tarvitset Cobran 13" levyt ja siirtopalan alkuperäistä satulaa varten. Tämä GT:n satula toimii varsin erinomaisesti ja herkästi, se kun on liukutappien varassa kun taas Cobran alumiinisatula liukuu palojensa varassa.
Noh, täytyy varmaan kaikesta huolimatta yrittää silti nyt pärjätä noilla 255 leveillä.Tuohon settiin kun vielä laittaa EBC:n Red Stuff kevlarpalat joissa on normaalia suurempi kitkakerroin ja kestoikä niin alkaa kaipaamaan niitä 265-275 renkaita.

10,8 jarruilla ei 265 kummeja enää saanutkaan kunnolla lukkiutumisen rajoille
No enpä saa minäkään enää, vaikka ennen mielestäni onnistui helpohkosti. Ainakin 2002 kalajoella slalomin pitkän suoran jälkeen muistan tulleeni pitkän matkan absit rutisten eikä tehnyt edes vaikeaa jarrumiehelle. Tiedä sitten olenko jarruttanut ahvenistolla jarrupalani hiileksi tai kiehauttanut jarrunesteeni.
Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee - 17 tuuman vanteella.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Ei tartte äkröbäättiä El Mopots portin katalogia varten. Aukeaa silleen verkkaisesti, kysyy ensin verkon nopeutta ja kun sen valitset niin lähtee työntämään. Sulla on jotkut estot koneella päällä, mun työkoneella ei aukea, mutta estottomalla kotokoneella aukeaaSami95GT kirjoitti: En tiedä mikä on, mutta ford moposportin virtuaalikataloogi ei toimi mun kummallakaan koneella lainkaan, vaikka akrobaattiset readerit löytyy. Saakohan noita levyjä myös kaasu-uritettuina?

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Kummallista. http://www.fordracingparts.com/download/catalogs.asp alta kun ottaa "2004 parts catalog" ja siitä "Launch" niin mitään ei vain tapahdu. Selaimet kyllä näyttävät suoritettavan komennon:Fastback kirjoitti:Ei tartte äkröbäättiä El Mopots portin katalogia varten. Aukeaa silleen verkkaisesti, kysyy ensin verkon nopeutta ja kun sen valitset niin lähtee työntämään. Sulla on jotkut estot koneella päällä, mun työkoneella ei aukea, mutta estottomalla kotokoneella aukeaa
"Javascript:Goto_VirtualCatalog()" mutta tosiaan ei vain tapahdu mitään.
Toki mulla palomuuriohjelmistot on molemmissa koneissa, mutta niiden disablointikaan ei auttanut mitään. Selaimissa on javascript kyllä enabloituna jne. Koitin kahdella eri selaimellakin, IE6:lla ja Mozilla Firefoxilla, sama tulos. Eikä mulla ole koskaan ennen ollut vaikeuksia minkään nettisivujen kanssa joten kyllä vähän nyt tuntuu siltä että FRPP on säätänyt veppikatalookinsa vähän turhan epäkäyttäjäystävälliseksi.
Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee - 17 tuuman vanteella.
- hannu
- Aina äänessä
- Viestit: 1169
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
- Paikkakunta: Ikaalinen
http://www.fordracingparts.com/parts/vi ... .asp#StartSami95GT kirjoitti:Kummallista. http://www.fordracingparts.com/download/catalogs.asp alta kun ottaa "2004 parts catalog" ja siitä "Launch" niin mitään ei vain tapahdu. Selaimet kyllä näyttävät suoritettavan komennon:Fastback kirjoitti:Ei tartte äkröbäättiä El Mopots portin katalogia varten. Aukeaa silleen verkkaisesti, kysyy ensin verkon nopeutta ja kun sen valitset niin lähtee työntämään. Sulla on jotkut estot koneella päällä, mun työkoneella ei aukea, mutta estottomalla kotokoneella aukeaa
"Javascript:Goto_VirtualCatalog()" mutta tosiaan ei vain tapahdu mitään.
Toki mulla palomuuriohjelmistot on molemmissa koneissa, mutta niiden disablointikaan ei auttanut mitään. Selaimissa on javascript kyllä enabloituna jne. Koitin kahdella eri selaimellakin, IE6:lla ja Mozilla Firefoxilla, sama tulos. Eikä mulla ole koskaan ennen ollut vaikeuksia minkään nettisivujen kanssa joten kyllä vähän nyt tuntuu siltä että FRPP on säätänyt veppikatalookinsa vähän turhan epäkäyttäjäystävälliseksi.
Tolla mulla ainakin aukes,on vaan aika hidas.Mene pääsivun kautta ja valitse sieltä virtual-catalog ja toimi siitä eteenpäin ohjeiden mukaan,pitäis onnistua.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Nyt ei tule Samille vinkkejä, mutta mitä silmäni bongasivatkaan FRPP:n uudesta Crate engines katalogista; 5.0 "Cammer" Modular crate engine assembly. Alumiini lohko/kannet ja 400hv 365ft/lbs. Pääsisi lopultakin kuittaileen tuning ukoille venttiilien lukumäärällä
Tuollainen sitä on joskus saatava! Saa nähdä mihin hinta tulee asettumaan.
Kyllä se virtuaali katalogi aukesi taas ihan normaalisti.
Mulla on vielä 98 winkkari, XP heti service pack 2:n jälkeen, jonka pitäisi tulla elokuulla?!?!?
Mutta mutta mulla on päällä:
Java (Sun)
Use Java 2 v1,4,1_01 for <applet>
Microsoft VM
Java JIT compiler käytössä
Näillä avuilla mulla ainakin aukeaa, en sitten tiedä riippuuko jostain muusta.

Kyllä se virtuaali katalogi aukesi taas ihan normaalisti.
Mulla on vielä 98 winkkari, XP heti service pack 2:n jälkeen, jonka pitäisi tulla elokuulla?!?!?

Mutta mutta mulla on päällä:
Java (Sun)
Use Java 2 v1,4,1_01 for <applet>
Microsoft VM
Java JIT compiler käytössä
Näillä avuilla mulla ainakin aukeaa, en sitten tiedä riippuuko jostain muusta.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Olisiko juurikin Mikkisoftin pilipali-JVM tarpeen? Mulla ainakaan ei safarilla koko racingin sivusto toimi kunnolla, mutta bilin puulaakin selaimella toimii hk. Tuotahan saa säädettyä control panelista java-ukkeli -kohdasta.Fastback kirjoitti:Mulla on vielä 98 winkkari, XP heti service pack 2:n jälkeen, jonka pitäisi tulla elokuulla?!?!?![]()
Mutta mutta mulla on päällä:
Java (Sun)
Use Java 2 v1,4,1_01 for <applet>
Microsoft VM
Java JIT compiler käytössä
http://www.speedconcepts.net/Brake%20Pads.htm
Sieltä kun kelaa sivun alas niin löytyy:
Mustang/Mustang GT 1994-98 Front pads Complete Set Ceramicool Part #Ceramicpads9498F $54.95
Mmmiten nuo voi olla noin halvat? Aivan samanhintaiset kuin normipalatkin. Osaako joku sanoa noihin juuta tai jaata?
PS. Uudet vanteet (17x9" 1995 cobra R) ja etulaikat (330mm) tilasin jo. Ei vaan varmaan kannattais lykkiä vanhoja paloja uusille levyille?
Sieltä kun kelaa sivun alas niin löytyy:
Mustang/Mustang GT 1994-98 Front pads Complete Set Ceramicool Part #Ceramicpads9498F $54.95
Mmmiten nuo voi olla noin halvat? Aivan samanhintaiset kuin normipalatkin. Osaako joku sanoa noihin juuta tai jaata?
PS. Uudet vanteet (17x9" 1995 cobra R) ja etulaikat (330mm) tilasin jo. Ei vaan varmaan kannattais lykkiä vanhoja paloja uusille levyille?
Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee - 17 tuuman vanteella.