Kokemuksia alukansista

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
1223
Addikti
Viestit: 443
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon

Kokemuksia alukansista

Viesti Kirjoittaja 1223 »

Moro

Onkohan kellään kokemuksia tällaisista kansista?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PRO-ALUM ... 8669QQrdZ1


Vaikuttavat aika halvoilta!! Mahtaako näillä olla mitään virkaa?
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Siiish.... kappale vai pari hinta ???? :shock:
Sold for: US $498.99
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
1223
Addikti
Viestit: 443
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon

Viesti Kirjoittaja 1223 »

Pari hinta!
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

+ venat, jouset, retainerit, lukot, ventiiliohjurin tiivisteet, studit, gudeplatet ja hieman sovittelemista.
Perushintaisena ilman kanavien portausta, ilmeisesti kanavat valun jäljiltä.

Mutta näyttää ja kuulostaa ihan hyviltä, hinta laatusuhde ilmeisen hyvä.
Kannattaa harkita vakavasti.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Tarkkailija
Aktiivi
Viestit: 123
Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55

Viesti Kirjoittaja Tarkkailija »

Niin, ja niihin sitten 1- tasoimusarja ja 2 tuuman peltisarjat, niin a-vot :shock:
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

joo pieneen moottoriin 210cc kanavat...
kyllä virtaa mutta ala rekisterissä voi olla
voimaton
näkisin 351-> moottoriin sopivammaksi :?
1223
Addikti
Viestit: 443
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon

Viesti Kirjoittaja 1223 »

Moron

Tarkoitus olisi laittaa tällaiset just 351w ruisku moottoriin!
Jossa on rullanokka ja muuta kivaa!
Täytyy harkita tiilaamista vakavasti!
Sitte täytyy vaan selvittää vielä tuo rahtaaminen tänne? Onkos kellään tulossa konttia tai autoa jenkeistä tänne lähiaikoina?
Jos sais vaikka noi samaan kyytiin!
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

1223 kirjoitti:Moron

Tarkoitus olisi laittaa tällaiset just 351w ruisku moottoriin!
Jossa on rullanokka ja muuta kivaa!
Täytyy harkita tiilaamista vakavasti!
Sitte täytyy vaan selvittää vielä tuo rahtaaminen tänne? Onkos kellään tulossa konttia tai autoa jenkeistä tänne lähiaikoina?
Jos sais vaikka noi samaan kyytiin!
Hämeenkorven Aulis on nyt taas kesätauon jälkeen alkanut tavaraa roudaamaan ainakin. Hinnoista taisi kesällä sanoi että aika hyvin ollaan tontilla kun dollarit kertaa 1.2 niin se on mulla perillä käsissä se tavara.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
stang-95
Aktiivi
Viestit: 99
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppälahti

kannet

Viesti Kirjoittaja stang-95 »

No hei!!!!!!!

Käykös tuommoiset kannet myöskin 289:iin.
Hinta olisi kyllä kohdallaan, jos nuo nyt sitten on PARI hinta?
Jos 1223 on hankkimassa moiset , pääsiskö sitä "siivellä" hankkimaan
itselle samanmoiset.
1223
Addikti
Viestit: 443
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon

Viesti Kirjoittaja 1223 »

Moro

Kyllähän ne sopii 289 koneeseekin!
Kyllä mulle käy että ostetaan kahdet! Täytyy nyt vaan selvittää toi rahti kuvio ensiksi!
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Dervish kirjoitti:Hämeenkorven Aulis on nyt taas kesätauon jälkeen alkanut tavaraa roudaamaan ainakin. Hinnoista taisi kesällä sanoi että aika hyvin ollaan tontilla kun dollarit kertaa 1.2 niin se on mulla perillä käsissä se tavara.
Nyt saa Aulikselta AFR:n kansia 1,05-1,1 kertoimella. Ei paha! :)
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

musse67 kirjoitti:
Dervish kirjoitti:Hämeenkorven Aulis on nyt taas kesätauon jälkeen alkanut tavaraa roudaamaan ainakin. Hinnoista taisi kesällä sanoi että aika hyvin ollaan tontilla kun dollarit kertaa 1.2 niin se on mulla perillä käsissä se tavara.
Nyt saa Aulikselta AFR:n kansia 1,05-1,1 kertoimella. Ei paha! :)
Onko Aulikselle jotain yhteystietoja ja millaiset mahtaa herran toimitusajat? Vai löytyykö noita kansia ihan hyllystä?
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Eve kirjoitti:Onko Aulikselle jotain yhteystietoja ja millaiset mahtaa herran toimitusajat? Vai löytyykö noita kansia ihan hyllystä?
http://www.paalupaikka.com/ca-osatuonti

Sivuilla pari kuvaa tehtaalta raakakansista valun jälkeen, aika karun näköistä tavaraa. :)

Kannet on tehdastilaustavaraa. Kovan kysynnän vuoksi toimitusaika on aika pitkä, noin 12-14 viikkoa.
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Voi olla että olen väärässä, mutta mielestäni 210 cc kannet käy yhtähyvin niin 289cid kuin 351cid koneenkin päälle. Tuskin alaväänössäkään tulee olemaan mitään oleelista eroa jos vain nokka ja muut asiat on kohdallaan. Ruisku vielä helpottaisi tilannetta mutta kaasarillakin pärjää hyvin.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

et ole väärässä 289 sopivuuden kanssa
fyysisestihän kannet menee kaikkin blokeihin
mutta jos katukäyttöön, ellei ajeta rallia ... okei, tosiaan nokka y.m.s
pitää olla mitoitettu että isokanava/isovena kansista tulee todella
toivottu ,ajettavuus/ tehot /hyöty
kokeilemallahan siitä selviää, ainahan isoreikänen hönkii ylärundeilla
289ä kun piiskaa ylös kestääkö muut paikat....
ahtaminen on sitten toinen juttu, täyttöä ainakin tulee röörin täydeltä
mutta alsakannet säästää ainakin vähän painoa ja ovat hieman helpommin korjattavissa kuin rautaset jos sattuu täräyksiä 8)
Vastaa Viestiin