Kokemuksia alukansista
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Kokemuksia alukansista
Moro
Onkohan kellään kokemuksia tällaisista kansista?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PRO-ALUM ... 8669QQrdZ1
Vaikuttavat aika halvoilta!! Mahtaako näillä olla mitään virkaa?
Onkohan kellään kokemuksia tällaisista kansista?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PRO-ALUM ... 8669QQrdZ1
Vaikuttavat aika halvoilta!! Mahtaako näillä olla mitään virkaa?
+ venat, jouset, retainerit, lukot, ventiiliohjurin tiivisteet, studit, gudeplatet ja hieman sovittelemista.
Perushintaisena ilman kanavien portausta, ilmeisesti kanavat valun jäljiltä.
Mutta näyttää ja kuulostaa ihan hyviltä, hinta laatusuhde ilmeisen hyvä.
Kannattaa harkita vakavasti.
Perushintaisena ilman kanavien portausta, ilmeisesti kanavat valun jäljiltä.
Mutta näyttää ja kuulostaa ihan hyviltä, hinta laatusuhde ilmeisen hyvä.
Kannattaa harkita vakavasti.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
-
- Aktiivi
- Viestit: 123
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Moron
Tarkoitus olisi laittaa tällaiset just 351w ruisku moottoriin!
Jossa on rullanokka ja muuta kivaa!
Täytyy harkita tiilaamista vakavasti!
Sitte täytyy vaan selvittää vielä tuo rahtaaminen tänne? Onkos kellään tulossa konttia tai autoa jenkeistä tänne lähiaikoina?
Jos sais vaikka noi samaan kyytiin!
Tarkoitus olisi laittaa tällaiset just 351w ruisku moottoriin!
Jossa on rullanokka ja muuta kivaa!
Täytyy harkita tiilaamista vakavasti!
Sitte täytyy vaan selvittää vielä tuo rahtaaminen tänne? Onkos kellään tulossa konttia tai autoa jenkeistä tänne lähiaikoina?
Jos sais vaikka noi samaan kyytiin!
Hämeenkorven Aulis on nyt taas kesätauon jälkeen alkanut tavaraa roudaamaan ainakin. Hinnoista taisi kesällä sanoi että aika hyvin ollaan tontilla kun dollarit kertaa 1.2 niin se on mulla perillä käsissä se tavara.1223 kirjoitti:Moron
Tarkoitus olisi laittaa tällaiset just 351w ruisku moottoriin!
Jossa on rullanokka ja muuta kivaa!
Täytyy harkita tiilaamista vakavasti!
Sitte täytyy vaan selvittää vielä tuo rahtaaminen tänne? Onkos kellään tulossa konttia tai autoa jenkeistä tänne lähiaikoina?
Jos sais vaikka noi samaan kyytiin!
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
kannet
No hei!!!!!!!
Käykös tuommoiset kannet myöskin 289:iin.
Hinta olisi kyllä kohdallaan, jos nuo nyt sitten on PARI hinta?
Jos 1223 on hankkimassa moiset , pääsiskö sitä "siivellä" hankkimaan
itselle samanmoiset.
Käykös tuommoiset kannet myöskin 289:iin.
Hinta olisi kyllä kohdallaan, jos nuo nyt sitten on PARI hinta?
Jos 1223 on hankkimassa moiset , pääsiskö sitä "siivellä" hankkimaan
itselle samanmoiset.
Nyt saa Aulikselta AFR:n kansia 1,05-1,1 kertoimella. Ei paha!Dervish kirjoitti:Hämeenkorven Aulis on nyt taas kesätauon jälkeen alkanut tavaraa roudaamaan ainakin. Hinnoista taisi kesällä sanoi että aika hyvin ollaan tontilla kun dollarit kertaa 1.2 niin se on mulla perillä käsissä se tavara.

Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Onko Aulikselle jotain yhteystietoja ja millaiset mahtaa herran toimitusajat? Vai löytyykö noita kansia ihan hyllystä?musse67 kirjoitti:Nyt saa Aulikselta AFR:n kansia 1,05-1,1 kertoimella. Ei paha!Dervish kirjoitti:Hämeenkorven Aulis on nyt taas kesätauon jälkeen alkanut tavaraa roudaamaan ainakin. Hinnoista taisi kesällä sanoi että aika hyvin ollaan tontilla kun dollarit kertaa 1.2 niin se on mulla perillä käsissä se tavara.
http://www.paalupaikka.com/ca-osatuontiEve kirjoitti:Onko Aulikselle jotain yhteystietoja ja millaiset mahtaa herran toimitusajat? Vai löytyykö noita kansia ihan hyllystä?
Sivuilla pari kuvaa tehtaalta raakakansista valun jälkeen, aika karun näköistä tavaraa.

Kannet on tehdastilaustavaraa. Kovan kysynnän vuoksi toimitusaika on aika pitkä, noin 12-14 viikkoa.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Voi olla että olen väärässä, mutta mielestäni 210 cc kannet käy yhtähyvin niin 289cid kuin 351cid koneenkin päälle. Tuskin alaväänössäkään tulee olemaan mitään oleelista eroa jos vain nokka ja muut asiat on kohdallaan. Ruisku vielä helpottaisi tilannetta mutta kaasarillakin pärjää hyvin.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
et ole väärässä 289 sopivuuden kanssa
fyysisestihän kannet menee kaikkin blokeihin
mutta jos katukäyttöön, ellei ajeta rallia ... okei, tosiaan nokka y.m.s
pitää olla mitoitettu että isokanava/isovena kansista tulee todella
toivottu ,ajettavuus/ tehot /hyöty
kokeilemallahan siitä selviää, ainahan isoreikänen hönkii ylärundeilla
289ä kun piiskaa ylös kestääkö muut paikat....
ahtaminen on sitten toinen juttu, täyttöä ainakin tulee röörin täydeltä
mutta alsakannet säästää ainakin vähän painoa ja ovat hieman helpommin korjattavissa kuin rautaset jos sattuu täräyksiä
fyysisestihän kannet menee kaikkin blokeihin
mutta jos katukäyttöön, ellei ajeta rallia ... okei, tosiaan nokka y.m.s
pitää olla mitoitettu että isokanava/isovena kansista tulee todella
toivottu ,ajettavuus/ tehot /hyöty
kokeilemallahan siitä selviää, ainahan isoreikänen hönkii ylärundeilla
289ä kun piiskaa ylös kestääkö muut paikat....
ahtaminen on sitten toinen juttu, täyttöä ainakin tulee röörin täydeltä
mutta alsakannet säästää ainakin vähän painoa ja ovat hieman helpommin korjattavissa kuin rautaset jos sattuu täräyksiä
