Onko tämä joku vitsi?

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Onko tämä joku vitsi?

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

http://www.sportbikez.net/picture/321

Panee vähän miettimään.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Photoshopattu? :)
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

http://www.motoplanete.com/honda/750-NR.php
http://www.bikepics.com/honda/nr750/92/pics.asp

Aika.. hmm.. kivan näkönen fillari.. -92 mallinen..
Ei se kyl vitsi tainnu olla ei..
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Kaikkea se japanilainen keksii! Oonkohan nyt varmasti loppuun asti ajateltu... :)
Avatar
kariboy
Mega-addikti
Viestit: 867
Liittynyt: 25 Touko 2004, 20:18
Auto: Mustang ´66 HT GT 302
Mustang 2003 GT Convertible 4.6
Paikkakunta: Kajjaani

Viesti Kirjoittaja kariboy »

Kehittelihän Saab aikoinaan soikeita sylintereitä(siis valmiiksi soikeita) ja tietenkin myös soikeita mäntiä. Tekniikan Maailmassa oli joskus juttua. Mutta mäntä oli yhden kangen jatkona.
Taisi se idea hautautua jonnekin...
Mustang HT GT 1966
Mustang GT Convertible 2003
Avatar
Esaleeni 27
Addikti
Viestit: 312
Liittynyt: 15 Heinä 2004, 01:43
Auto: Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 2010
Chevy hot-rod 30
Chrysler 04
Chevy 6.6 2010
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Viesti Kirjoittaja Esaleeni 27 »

Toihan oli wanha vitsi,oli aikanaan kovin teho/painosuhde noissa hondissa !!!

Tv Esa
Avatar
1969
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja 1969 »

Taisi olla niin, että nuo koneet rakennettiin jonkun rataluokan sääntöjen kiertämiseksi ja samalla päästiin näyttämään hiukan hauista muille merkeille osaamisen tasosta. Tietääkseni noita tehtiin jokunen kipale.

Hankalahko porata seuraavaan ylikokoon, ainakin kotikonstein. Vaikka kyllä tältäkin boardilta varmaan joku osaava löytyy... :lol:
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

1969 kirjoitti: Hankalahko porata seuraavaan ylikokoon, ainakin kotikonstein. Vaikka kyllä tältäkin boardilta varmaan joku osaava löytyy... :lol:
:lol:
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Tehotkin oli ihan kohdillaan jo tulloin (92), vakiona 130 hp eli litrateho 173 hp/litra. Ja kevyesti viritetyssä versiossa 150 hp eli litrateho 200 hp/litra. Ihan kohtuulisesti vapaastihengittäväksi.

Since it couldn't be homologated for World Championship racing Honda decided the NR750 could be used to attempt some records. A lightened, tuned NR, making 150bhp @ 15,500rpm and weighinhg just 180kg was produced (compared to the standard bikes' 222kg). Diminutive GP rider Loris Capirossi set new flying mile, flying kilometre and standing start mile & 10km records, assuring its place in the record books.

Hinnatkin on kohdallaan!

Here is a mint-condition NR 750 Full Power Model 130HP with only 4874km on the odometer. VIN# RC40-2000050. Offered at US$55,000.

Here is an immaculate NR750 Japan Spec with California title. 347km on the odometer. Call for VIN number. Offered at US$65,000.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja janne260 »

457 kirjoitti:
Here is a mint-condition NR 750 Full Power Model 130HP with only 4874km on the odometer. VIN# RC40-2000050. Offered at US$55,000.

Here is an immaculate NR750 Japan Spec with California title. 347km on the odometer. Call for VIN number. Offered at US$65,000.
Pitäsköhän meidän 457 vaan pysytellä edelleen tuuttiosastolla, ainakin osataan vielä(kin) korjata.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
1962
Hiljaisempi
Viestit: 24
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja 1962 »

1969 kirjoitti:Taisi olla niin, että nuo koneet rakennettiin jonkun rataluokan sääntöjen kiertämiseksi ja samalla päästiin näyttämään hiukan hauista muille merkeille osaamisen tasosta. Tietääkseni noita tehtiin jokunen kipale.

Hankalahko porata seuraavaan ylikokoon, ainakin kotikonstein. Vaikka kyllä tältäkin boardilta varmaan joku osaava löytyy... :lol:
Ai RO.... :)
Avatar
Mussemaan
Mega-addikti
Viestit: 657
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Koneen pääsuunnittelija kertoi keksineensä ongelmia aiheuttaneen venttiilikoneisto -ongelman ratkaisun aamuruuhkan liikennevaloissa.
Siis ottanut liikennevaloista jotenkin mallia. :shock: Mitä lie sitten tarkoittikaan.

Näin oli jossain lehdessä juttua takavuosina kun kone oli uutuus.
Kuva
Vastaa Viestiin