Moi, H&R madallusjousille tarvittavat todistukset muutoskatsastukseen löytyy: https://www.h-r.com/de/produktfinder/ syötät madallusjousien numeron kohtaan Suche nach Artikelnummer ja sieltä tulee printattava PDF tiedosto ladattavksi katsastusta varten, itselle sieltä ainakin löytyi heti H&R 29172 TUV todistus.Heinaee kirjoitti: ↑27 Huhti 2018, 16:22 Voi helv... Samaan tilanteeseen jouduit ku minäkin...
Ainakaan h&r jousille ei oo tüv todistusta koska sitä ei jenkkilässä tarvita, jotenka tuskin eibacheille sen kummemmin löytyy kun kyseinen auto ei Euroopan markkinoilla ole ollut. Sitten noita akselimassojakaan tuskin löytyy kun niitä ei jenkkilässä käytetä vaan siellä verrataan jousien jäykkyyksiä.
Nelipyöräsuuntaus pitää tehdä, mutta vakiokorkeudella ei ole merkitystä. Itse pyysin tuumamieheltä lapun jolla sain leiman. Siinä oli verrattu vakio- ja madallusjousien jäykkyyttä joka osoitti että madallus jousilla on korkeampi "kantokyky"
Tsemiä turhaan vääntöön, toivottavasti leima irtoa vaivattomammin ku mulla.
Sn95 madallusjousien muutoskatsastus
- Rane68
- Aktiivi
- Viestit: 44
- Liittynyt: 07 Marras 2019, 09:32
- Auto: Ford Mustang 3.7 V6 coupe 2013
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Sn95 madallusjousien muutoskatsastus
- Rane68
- Aktiivi
- Viestit: 44
- Liittynyt: 07 Marras 2019, 09:32
- Auto: Ford Mustang 3.7 V6 coupe 2013
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Sn95 madallusjousien muutoskatsastus
MoiRane68 kirjoitti: ↑04 Tammi 2021, 11:58Moi, H&R madallusjousille tarvittavat todistukset muutoskatsastukseen löytyy: https://www.h-r.com/de/produktfinder/ syötät madallusjousien numeron kohtaan Suche nach Artikelnummer ja sieltä tulee printattava PDF tiedosto ladattavksi katsastusta varten, itselle sieltä ainakin löytyi heti H&R 29172 TUV todistus.Heinaee kirjoitti: ↑27 Huhti 2018, 16:22 Voi helv... Samaan tilanteeseen jouduit ku minäkin...
Ainakaan h&r jousille ei oo tüv todistusta koska sitä ei jenkkilässä tarvita, jotenka tuskin eibacheille sen kummemmin löytyy kun kyseinen auto ei Euroopan markkinoilla ole ollut. Sitten noita akselimassojakaan tuskin löytyy kun niitä ei jenkkilässä käytetä vaan siellä verrataan jousien jäykkyyksiä.
Nelipyöräsuuntaus pitää tehdä, mutta vakiokorkeudella ei ole merkitystä. Itse pyysin tuumamieheltä lapun jolla sain leiman. Siinä oli verrattu vakio- ja madallusjousien jäykkyyttä joka osoitti että madallus jousilla on korkeampi "kantokyky"
Tsemiä turhaan vääntöön, toivottavasti leima irtoa vaivattomammin ku mulla.
Eibach madallussarja asiakirjat löytyy.
https://www.eibach.fi/materiaalit.php
Ole hyvä ja käytä hyödyksesi!
Lataa TUV-Todistukset täältä
Linkki siirtyy suoraan hakukoneeseen, josta voit valita ajoneuvosi. Tulosta todistus esim. katsastusta varten.
- Fake
- Aktiivi
- Viestit: 138
- Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
- Auto: 1994 Mustang gt convertible
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Sn95 madallusjousien muutoskatsastus
Tuolta Eibachilta puuttuu kokonaan sn95 jouset
Eibach MPN# 3530.140 <--- Mistäs noille löytää TUV:it
Eibach MPN# 3530.140 <--- Mistäs noille löytää TUV:it
SN95 - SBF 363
- Rane68
- Aktiivi
- Viestit: 44
- Liittynyt: 07 Marras 2019, 09:32
- Auto: Ford Mustang 3.7 V6 coupe 2013
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Sn95 madallusjousien muutoskatsastus
jaahas, no jos noiden jousien TUV certifikaatti puuttuu taulukosta, niin sitä kannattaa sitten tiedustella suoraan : email. info@eibach.fi