Niin, sen takia sen tähän ketjuun postasinkin. Mutta, olis siellä ollut näköjään toinenkin ketju mihin tuo olisi sopinut. Mun ei ole tarkoitus vääntää yhtään mitään tässä asiassa. Oli vaan mielenkiintoinen tavis-testi asiasta, jos vaan kestää kaverin esiintymistyyliä.

Sillä on muitakin mielenkiintoisia vertailuja, joista voi olla automiehille hyötyä mm. ruosteeneston jne. alalta.
Mulla on ollut 3 autossa K&N filsuja eikä niiden kanssa mielestäni edes ns. urheiluautoissa tunne hanurissa yhtään mitään - vaikka ehkä dynossa jotain voisi näkyäkin (virhemarginaali?). Nykyään olen enemmän sillä kantilla, että joku muutama heppa sinne tänne - ihan sama, kunhan kone kestää mahdollisimman hyvin ja kauan. Joten suodatusteho saa kyllä olla hyvä. Pätee myös niihin ketjussa mainittuihin ö-suodattimiin.
Tuossa testissä vaan ne K&N suodatuslukemat vrt. esim. paremmat paprufilsut oli aika järkyttävät, jos yhtään tykkää enempi ajelusta kuin koneiden remppaamisesta.
