Pikkulohkon stroukkaus-tietopaketti tänne.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 21
- Liittynyt: 02 Helmi 2015, 21:05
- Auto: -70 Mustang FB, 302 boss replica, 356 stroker, T5, 9"
-66 Cortina, Lotus replica, 2,3 16v - Paikkakunta: Oulu
Re: Pikkulohkon stroukkaus-tietopaketti tänne.
Kyllä, tuohon 356 strokeriin josta mainitsin aiemmin. Voi olla että askartelen sarjat alusta loppuun noista valmismutkista, jolloin teen steppisarjat. Primäärit 41,5-44.5 toisiot 48 sit 2" puoliskot yhteen kuten Kankkis toteutti. Laipat ja primäärien alkuosat olis jo valmiiksi sovitetut. Enää tekemistä vaille valmiit sarjat, vai miten se meni
Re: Pikkulohkon stroukkaus-tietopaketti tänne.
Jotain tuollaistako / tuontapaistako ajattelit?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
-
- Addikti
- Viestit: 298
- Liittynyt: 07 Huhti 2018, 23:05
- Auto: Mustang HT '66 302 5speed manual
- Paikkakunta: Humppila
Re: Pikkulohkon stroukkaus-tietopaketti tänne.
Ai vitsit, nyt on niin hämmentävä kuvaaja et tartti oikein hetki keskittyä siihen mutta kyllähän tuo avautu lopulta. Siinä ainakin rakentelun riemun saa kun tuota rakentaa. Tuo on niinkuin 8-4-2-1 pakosarja?
Mustang HT'66 302 5 speed tremec
Taunus Stw-75 2.6 v6
Taunus Stw-75 2.6 v6
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 21
- Liittynyt: 02 Helmi 2015, 21:05
- Auto: -70 Mustang FB, 302 boss replica, 356 stroker, T5, 9"
-66 Cortina, Lotus replica, 2,3 16v - Paikkakunta: Oulu
Re: Pikkulohkon stroukkaus-tietopaketti tänne.
Hieno kaavio! No toihan se paras olisi, sullahan vissiin on noi 180 asteiset sarjat? Vai oliko joku toinen kerholainen.
En tiedä riittääkö mun riemu tekemään noit lettisarjoja mut perinteisemmät 4-2-1 jos sais värkättyä.
En tiedä riittääkö mun riemu tekemään noit lettisarjoja mut perinteisemmät 4-2-1 jos sais värkättyä.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Pikkulohkon stroukkaus-tietopaketti tänne.
351w dekki normi dekki korkeus on 9.5", ei 9,2".
9,2 taitaa olla Nascarissa käytetty, ja Clevelandin dekki 9,206"
Early blokit, ~68-72, on teoriassa 9.480, mutta niissäkin on jonkin verran ilmeisesti vaihtelua.
9,2 taitaa olla Nascarissa käytetty, ja Clevelandin dekki 9,206"
Early blokit, ~68-72, on teoriassa 9.480, mutta niissäkin on jonkin verran ilmeisesti vaihtelua.
Viimeksi muokannut Antti66HT, 23 Huhti 2020, 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 21
- Liittynyt: 02 Helmi 2015, 21:05
- Auto: -70 Mustang FB, 302 boss replica, 356 stroker, T5, 9"
-66 Cortina, Lotus replica, 2,3 16v - Paikkakunta: Oulu
Re: Pikkulohkon stroukkaus-tietopaketti tänne.
Juu niin onkin, mutta minä tarkoitin et eikös tota 302 pohjaista saa myös 9.2 dekillä vai muistanko väärin? Siis rallilohkoja.
Re: Pikkulohkon stroukkaus-tietopaketti tänne.
Tietääkseni tavallisesta 351w lohkosta ei saa 427 tehtyä, vaatii jo isomman porauksen. Bossin lohkoista saa, ja niistä saa sen 460 tehtyä, kun poraus 4,125 tai isompi.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Pikkulohkon stroukkaus-tietopaketti tänne.
Jep. "Over-square", eli isku on silloin enempi kuin poraus. Ei järkeä 
Tuo hiukan isompi poraus autta hengityksessä hieman, jolloin se ruokkiin 4 tuuman iskua mukavasti, mutta en laittaisi pidempää iskua. 4"x4" opitmi kokoonpanossa huipputeho 6k rpm. PIdempi iskuisilla sitten alempana.
Enkä nyt tarkoita että ei saisi kiertämään korkeammalle, mutta männän nopeudet ja iskun pituus ei helpota asiaa. Rajulla nokalla tuollaisen kyllä saa kiertämään 7krpm, (ja saahan siitä naaman virneeseen...)

Tuo hiukan isompi poraus autta hengityksessä hieman, jolloin se ruokkiin 4 tuuman iskua mukavasti, mutta en laittaisi pidempää iskua. 4"x4" opitmi kokoonpanossa huipputeho 6k rpm. PIdempi iskuisilla sitten alempana.
Enkä nyt tarkoita että ei saisi kiertämään korkeammalle, mutta männän nopeudet ja iskun pituus ei helpota asiaa. Rajulla nokalla tuollaisen kyllä saa kiertämään 7krpm, (ja saahan siitä naaman virneeseen...)
Re: Pikkulohkon stroukkaus-tietopaketti tänne.
Iron Eagle
31384175 – 302 Std. Deck Steel 302 8.200 4.000
31384275 – 302 Std. Deck Steel 302 8.200 4.125
31384185 – 302 Tall Deck Steel 302 8.700 4.000
31384285 – 302 Tall Deck Steel 302 8.700 4.125
31384195 – 351 W Short Deck Steel 302 9.200 4.000
31384295 – 351 W Short Deck Steel 302 9.200 4.125
31385195 – 351 W Short Deck Steel 351C 9.200 4.000
31385295 – 351 W Short Deck Steel 351C 9.200 4.125
31385135 – 351 Std. Deck Steel 351C 9.500 4.000
31385235 – 351 Std. Deck Steel 351C 9.500 4.125
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.