Alipaine modulaattori
Alipaine modulaattori
Tuleeko sieltä paljon öljyä jos sen joutuu vaihtaan. Ei tunnu säätö
vaikuttavan.
vaikuttavan.
-
- Aktiivi
- Viestit: 123
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55
Mihin sellasta modulaattoria tarvitsee? Paremmin vaihtaa ilman.
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Alipainemodulaattorin virka on säädellä
osakaasualuella vaihteiston vaihtopisteitä ylöspäin
jos sulla on punaraidalinen se on säädettävä
(säätöruuvi näkyy letkun kiinnitysputken päässä)
se on polttoaine taloudelisuuteen vaikuttava osa!
sen saa vaihtamaan joko aikaisemmin tai myöhemmin
säätö vaikuttaa n 5mph aluella , säätö myotäpäivään myöhäistää
vastapäivään aikaistaa kokeilemalla parhaiten selviää!
esim eli 1-2 vaihto 20mph-25mph 2-3 40-45mph
jos ei kytke letkua kiinni vaihtaa ylemmillä kierroksilla / täyskaasulla vasta jos haluaa kiihdytellä täysii D llä , vanha kikka....
osakaasualuella vaihteiston vaihtopisteitä ylöspäin
jos sulla on punaraidalinen se on säädettävä
(säätöruuvi näkyy letkun kiinnitysputken päässä)
se on polttoaine taloudelisuuteen vaikuttava osa!
sen saa vaihtamaan joko aikaisemmin tai myöhemmin
säätö vaikuttaa n 5mph aluella , säätö myotäpäivään myöhäistää
vastapäivään aikaistaa kokeilemalla parhaiten selviää!
esim eli 1-2 vaihto 20mph-25mph 2-3 40-45mph
jos ei kytke letkua kiinni vaihtaa ylemmillä kierroksilla / täyskaasulla vasta jos haluaa kiihdytellä täysii D llä , vanha kikka....

Joo ja ymmärtääkseeni nostaa myös linjapaineita jos letku irti. Omassa vessassa on ainoo konsti millä saa vetämään kakkosella tappiin asti. Mutta kieltämättä vähän turhan pitkään menee ylöspäin vaihdoissa, neljän ruuhkassa vähän ilkee muuten ihan hyvin voi ajaa ilmankin 

Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
-
- Aktiivi
- Viestit: 123
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55
joo linjapaineet kasvaa kun vedätetään ylärekisteriin tosin pumpun
regu tulee onneksi vastaan.. siksi tömäys tuntuu vahteen mennessä
vihdoin päälle kun on välysiä laatikon sisällä
ei se ajamista haittaa modulaattorin toimimattomuus mutta jos ajatellaan orgis auton kannalta ei ihan suositeltavaa ajomukavuuden kannalta?
itsekkin olen kokenut kun seuraava vaihde ei menekkään ajoissa
päälle... vaan vetänyt kepistä ja motti kiljuu rajoittajaa vasten....
kun on vielä ollut manuaalikoneisto
regu tulee onneksi vastaan.. siksi tömäys tuntuu vahteen mennessä
vihdoin päälle kun on välysiä laatikon sisällä
ei se ajamista haittaa modulaattorin toimimattomuus mutta jos ajatellaan orgis auton kannalta ei ihan suositeltavaa ajomukavuuden kannalta?
itsekkin olen kokenut kun seuraava vaihde ei menekkään ajoissa
päälle... vaan vetänyt kepistä ja motti kiljuu rajoittajaa vasten....
kun on vielä ollut manuaalikoneisto

-
- Aktiivi
- Viestit: 123
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55