Auto on kohtuu siistissä kunnossa ja maalissa ulkopelleistä, maali hieman lohkeilee takakontin saumoista, kummankin etuoviaukon taka-alakulmassa sisäpuolella (takarenkaiden vieressä) paikkamaalausta - maali ei ole kuitenkaan kuplinut ja pelti vaikutti olevan ihan ok. Kummassakin oviaukossa kynnyslistojen kiinnityskohdissa hapettumaa. Takana, eli rättikaton ja takakontin välisen kromilistan alta paistoi n. 4cm leveä pullistunut maali ,todenäköisesti ruostetta.
Sisusta on kohtuu siisti, kuitenkin etujalkatilassa sisällä oven puolella (kummallakin puolella) nahkaverhoilu rikki ja sen allaoleva eristefoam-materiaali rikkoontunut ja sielä on sormien mentävä reikä. Onkohan sielä hiiriä käynyt tms.

Tekniikkapuoli näyttää olevan ihan siedettävässä kunnossa , ei pahempia vuotoja mutta laatikosta ja ohjaustehostimesta huomasin nestevuotoa hieman. Rättikatossa muutama pieni reikä, koeajotilanteessa kokeilin laskea rättikaton (sähköinen) muttei mennyt ihan alas asti. Myyjä sanoi että syynä saattaa olla auton huonossa kunnossa oleva akku.Mene ja tiedä. Moottori veti ok ja vaihteet toimi ok. Mittaristo ei valaissut oikein kunnolla ja vinkkariviiksi ei toiminut vasemmalle vedettäessä.
Mutta tässäkin autossa on ruostetta pohjassa- pintaruostetta enemmän. Tuli vaikutelma ettei autoa ole oikein ruostesuojattu vuosiin (tuontiauto USAsta joskus aikanaan). Kaikkein vaikuttavimmat ruostekohdat laitoin oheen kuvina. Pahin kohta autossa on tuo vasen takapyörän etupuolella oleva sisäpinta - siitä on kohtuu isopala ruostunut ja vaatii siis uutta peltiä. Sitten muutamassa kohdissa pohjan pintapelti halkeilee ruosteesta (ympyröity kohta liitetyssä kuvassa auton pohjasta). Olen nähnyt Mustangeja jossa mustaa täytemaalia lyöty kauttaaltaan pohjaan suojaamaan, mutta tässä mustangissa sitä ei ole ja siksi pohja on enemmän kauttaaltaan pintaruosteen värinen jonka huomaa noista kuvista.
Olen uusi täällä ja olen saanut vaikutelman että Mustang osia saa ja kohtuu edullisesti. Mutta kannattaako tästä ottaa itselleen tehtävä, vai kannattaako kiertää kaukaa? huomioiden nuo ruosteen korjaukset ensiksi. Haen käyttöautoa , en esittelyautoa.