DragRace-pettymykset, osa II

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

micow

DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

Elämäni toiset kiihotuskisat/testipäivät pilasi somali-geenin aiheuttama krooninen laiskuus: En vaivautunut vaihtamaan pienempiä pääsuuttimia lauantain +30 helteessä, joten ritsa kävi sikarikkaalla, enkä päässyt 11sek kerhoon, kuten viikolla kovaan ääneen kylillä uhosin. Tosin silloin oli vielä normikelit ja raato kulki mahtavasti.
27.7 Kalajoella ol rata liimattu, joten pidossa löytyi, mutta vain voima puuttui. Kolme vetoa, joista paras oli 12.4/187kmh, jonka jälkeen siirryin suosiolla valokuvaushommiin.

Onneks tuli hyviä ajokuvia sentään, kun vasiten palkkasin serkkupojan kameranjatkeeksi mua kuvaamaan. :peukku: Kuvalinkki: https://uppaa.fi/album/72
Liitteet
IMG_0435.JPG
IMG_0435 – Kopio.JPG
IMG_0423.JPG
IMG_0385.JPG
IMG_0382.JPG
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

.
Liitteet
IMG_0832.JPG
IMG_0454.JPG
IMG_0451.JPG
IMG_0450.JPG
IMG_0436.JPG
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

Mode siirtäköön tämän topikin oikiaan loossiin, kun en löytäny sopevaa.
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

Parhaiten toiminu, ku täyskaasulambda on 12.2 ja nyt oli reippaasti 11 puolella. Keskimmäinen veto oli melkein 1. rykäsyn perään, niin nelosella ei kiihtyny enää ollenkaan (12.6/167kmh), joten tehohäviö oli melkoinen. Myös 60ft ajat oli huonommat ku viime vuonna, jolloin sutien 1.9 ja nyt sutimatta 2.1sek.

7.9 ajan samoilla säädöillä vielä kerran tälle vuodelle. En sano etukäteen enää mitään ajasta/tavoitteista. :uuh:
Viimeksi muokannut micow, 31 Heinä 2019, 00:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

Toki mulla kylmäilmatötteröt on! Ja lämpöeristepalikka kaasarin/imarin välissä.
Liitteet
SAM_4536.JPG
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

kaara91 kirjoitti: 30 Heinä 2019, 16:54 Kyllä tolla kuutiotuumamäärällä pitäs silti 200 mennä rikki, säällä kuin säällä...
Niihän mulla meniki. Joka kerta meni jopa 400 rikki! :lol:
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

Tuo stroukki Windsorilainen konehan ei oo korkiaviritteinen kisakone, vaan daily driver kauppakassimosa. Portatut (Suojanen) isovenakannet, takomännät, 10.75 ruttu, 3.89 vällär+Toploader.

Koneen ex. omistaja ajoi mun nykyistä reilusti miedommalla nokalla ja 150kg keviämmällä 68HT:lla 11.8/189kmh 4.11+autom.

Tämä Comppi on siellä ny: https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /make/ford
Onko liian mieto kärsä? Mullolis tämä hyllysä korkkaamattomana: https://www.summitracing.com/int/parts/tfs-51403003
Viimeksi muokannut micow, 30 Heinä 2019, 20:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

micow kirjoitti: 30 Heinä 2019, 16:23 Parhaiten toiminu, ku täyskaasulambda on 12.2 ja nyt oli reippaasti 11 puolella. Keskimmäinen veto oli melkein 1. rykäsyn perään, niin nelosella ei kiihtyny enää ollenkaan (12.6/167kmh), joten tehohäviö oli melkoinen. Myös 60ft ajat oli huonommat ku viime vuonna, jolloin sutien 1.8 ja nyt sutimatta 2.1sek.

7.9 ajan samoilla säädöillä vielä kerran tälle vuodelle. En sano etukäteen enää mitään ajasta/tavoitteista. :uuh:
Voihan ne tavotteet kertoa! Ite olen yrittänyt päästä alle 13sek. jo monta vuotta, muttei ole onnistunut. Parhaat ajat: 13,082 ja 13,087. Tavotteitahan PITÄÄ OLLA, mihin sitä muuten tähtää?
Oli miten oli, mutta näin on :devilhehe:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

Ei se oo ikään tehny tollasta, että lopettaa kiihtymästä nelosella. Ilosesti vetää 6000+rpm. Paitsi viime lauantaina yhen kerran. No, aivan sama, kunhan toimii normiolosuhteissa. En tee mitään muutoksia syksyn testipäivälle, niin sittenhän sen näkee.

Alusta toimii komeesti; ei suttaa, mut ruttaa (liimaradalla) renkaanreunan kivasti, eikä keulakaan enää plaanaa veneen lailla, uuden huulispoikan ansiosta. :peukku:

Rinta rinnan vedettiin kahdesti tuon 510hp Turbo-Tanarin kans 2.vaihteelle asti, jolloin se aina missas kolmosen (Bemarin 6-lovinen lodju) ja peli oli pelattu. :(
Liitteet
IMG_0832 – Kopio.JPG
IMG_0832 – Kopio – Kopio.JPG
Viimeksi muokannut micow, 30 Heinä 2019, 20:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

Homer65 kirjoitti: 30 Heinä 2019, 18:55 Voihan ne tavotteet kertoa! Ite olen yrittänyt päästä alle 13sek. jo monta vuotta, muttei ole onnistunut. Parhaat ajat: 13,082 ja 13,087. Tavotteitahan PITÄÄ OLLA, mihin sitä muuten tähtää?
Oli miten oli, mutta näin on :devilhehe:
Kyllä mun pitää käyttiksellä petrata ex. omistajan tulos, vaikka silloli 150kg keviämpi kisavehe. Vittuku en lyttypäänä tajunnu sitä pidon määrää, niin oisin voinu nostaa vieläkin lähtöjenkoja vimppavedossa. :lolkops:
Viimeksi muokannut micow, 30 Heinä 2019, 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

Mulla ei sutaa kadulla(kaan) ku ykkösellä, ellei ihan vasiten halua pyörittää vielä kakkosellakin, jossa en näe mitään järkeä. Niin nostaap keulaa drääg-iskarit mukavasti painoa taate siirtäen ja nuissa rätti-Hoosiereissa (vaikkakin sorakuviolliset) on kelpo pito myös normiasfaltilla. Ei pidoiltaan tietenkään ihan 2-uraisen katusliksin veroinen, mutta yhtä löllö ja vittumainen ajettava urissa 1.25 kilon paineilla. Tasasella alustalla menee ihan nätisti suoraa, mut pitää olla täysveto päällä koko ajan. Muuten kyllä perse lähtee luikerteleen ku mato. :(
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

Täydellisesti portatut Dart 2 -rautakannet; 2.08 imu ja 1.65 pako. Scorpions rullakeinut 1.65 ratio.
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

En muista runneriosastoa, mut Weiand Stealth ja Quick Fuel SQ-750.
micow

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow »

Noloa todistusaineistoa:
Viimeksi muokannut micow, 12 Marras 2019, 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

:shock: eikös se tane jääny kakkoseks??
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin