Camaron spoikka Mosseen?
Re: Camaron spoikka Mosseen?
Poikkeaakohan tuo -65 vs -67 hiekkapellin alareunan muoto kuinka paljoa? Kuvista hankala hahmottaa sitä ja todeta istuuko yhtä hyvin tuohon uudempaan koriin sitä kautta vai vaatiiko kuumailmaa ja muotoilua. Micow valitteli tässä ketjussa, että vaatii useamman illan työtä tuon Camaron version sovittaminen 67/68:iin? Toisaalta netissä tuota ScottDraken valmistetta Mustangiin haukutaan aika kuraksi sen sopivuuden suhteen ja hieman mielikuvaksi jäänyt, että yhtä heittämällä menee minkä tahansa muun automerkin spoikka paikoilleen Musseen 

-
- Addikti
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Mulla on tossa tallissa 67 mussekin.
Sanoisin että samalla parin tunnin duunilla se siihen istuu.
Spoikka kiinni sinne jäähdytin palkkiin.
Voin ottaa lissäkin kuvia tosta
Sanoisin että samalla parin tunnin duunilla se siihen istuu.
Spoikka kiinni sinne jäähdytin palkkiin.
Voin ottaa lissäkin kuvia tosta
Olis kiva saada tosiaan tarkempia kuvia, kuinka kiinnityksen olet toteuttanut? Tuo on ensinnäkin hemmetin halpa tuo lärpäke Mussen vastaavaan verrattuna ja tosiaan ei yhtä Ridge Forresterin näköinen keulailme tule tuolla 

-
- Addikti
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
On aika vaikea kuvata toi
Se on spoikan omista kiinnike ruuveista kiinni.
Muistaakseni tuo helman kulma on eri kuin spoikassa mutta sekin hoitu yhdellä sahauksella.
Noi tuet tein itse
Toivottavasti noi auttaa
Se on spoikan omista kiinnike ruuveista kiinni.
Muistaakseni tuo helman kulma on eri kuin spoikassa mutta sekin hoitu yhdellä sahauksella.
Noi tuet tein itse
Toivottavasti noi auttaa
Juu, kiitos, auttoi hahmottamaan tuon kiinnityksen. Eli spoikan V-kulma vaatii pienen modauksen ja muuten simppeli ruuvaten ja tukitangot tehden?
-
- Addikti
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Moi
Juu vkulmaa muutin ja muuten juurin noin kuten kirjoitat.
Tradepartsilla noita on hyllyssä.
Juu vkulmaa muutin ja muuten juurin noin kuten kirjoitat.
Tradepartsilla noita on hyllyssä.
Voin sanua, ettei oo todellakaan helppo asentaa. Vie aikaa ja vaivaa. Siinon ihan eri radius, ja bonuksena se pitää tehdä 4 ruuvin pikakiinnityksellä, että sen saa hinaustalkoissa nopiasti pois, kun hinauslenkki on reaktiotangon päässä.
Spoilerin ylähuuli/kantti pitää rälläköidä auki ja vahvistaa ja laminoida Mustangin pellin radiuksen mukaan. Camarossa hiekkapellin radius on kaarevampi.
Koitan saada vihdoin jotain aikaiseksi, mutku somalin veri, niin ei oo jaksanu...
Spoilerin ylähuuli/kantti pitää rälläköidä auki ja vahvistaa ja laminoida Mustangin pellin radiuksen mukaan. Camarossa hiekkapellin radius on kaarevampi.
Koitan saada vihdoin jotain aikaiseksi, mutku somalin veri, niin ei oo jaksanu...

Viimeksi muokannut micow, 09 Heinä 2019, 23:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Addikti
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Moro
On näköjään ero aika paljon helmassa.
Kyllä sen tuohonkin kiinni saa.
On näköjään ero aika paljon helmassa.
Kyllä sen tuohonkin kiinni saa.
Netistä kattelin noita -67/-68 mustangien kuvia, niin tällainen sieltä tuli vastaan -68:n alahuulessa (https://www.classicnation.com/sparta51-mustang/)...mun silmään aika jees. EI selvinnyt artikkelista, että onko modattu mistä tuo, mutta ei ole tuo -67/-68 originelli ainakaan.
Tuo on nimenomaan -67/68 Camaron spoileri ja juuri kyseinen auto inspiroi mut matkimaan. 
https://www.camarocentral.com/1967_1968 ... spo-23.htm

https://www.camarocentral.com/1967_1968 ... spo-23.htm
-
- Addikti
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Moro
Tuosta näkee että se on taivutettu helman mukaiseksi.
Ei muuta kun spoikka tilaukseen.
Tuosta näkee että se on taivutettu helman mukaiseksi.
Ei muuta kun spoikka tilaukseen.
Suunnitelmat muuttu: Eihän mun uusissa reaktiotangoissa oo enää hinauslenkkiä (muisti pätkii), niin en laitakaan spoikkaa hiekkapeltiin, kuten alunperin oli tarkoitus.
Hankala tuo on silti, ja vitun rasittavaa föönillä vönyttää saumoja kohilleen yritys & erehdys-tekniikalla. Muutin v-kulmaa myös pystysuunnassa (rälläkällä terän mentävä viiru keskelle) ja huomenna laitan lasikuitupakkelilla vahvistukset jigissä, ennenku laminoin koko paskan takaa jäykäksi.
Sitte paklaus+sakia musta päälle ja nauttimaan heinäkuisesta syyssäästä raekuuroineen!
Kyllä mun taido(ttomuude)lla tuohon savottaan menee yht. kolme iltaa. *EDIT: Meni 5 iltaa*
Hankala tuo on silti, ja vitun rasittavaa föönillä vönyttää saumoja kohilleen yritys & erehdys-tekniikalla. Muutin v-kulmaa myös pystysuunnassa (rälläkällä terän mentävä viiru keskelle) ja huomenna laitan lasikuitupakkelilla vahvistukset jigissä, ennenku laminoin koko paskan takaa jäykäksi.
Sitte paklaus+sakia musta päälle ja nauttimaan heinäkuisesta syyssäästä raekuuroineen!
Kyllä mun taido(ttomuude)lla tuohon savottaan menee yht. kolme iltaa. *EDIT: Meni 5 iltaa*
Viimeksi muokannut micow, 09 Heinä 2019, 23:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Addikti
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Hyvältä näyttää.
67-68 on paljon työläämpi kuin 65 malli.

67-68 on paljon työläämpi kuin 65 malli.

Jokos Micowilla on laminoinnit ym tehty? Mulle tuli MH paketti ja ajattelin käydä tallissa ihmettelemässä, että miten lähtis työstää vai jättääkö talveksi 
Just tulin lammaamasta. Nysse istuu kuin hanska, eikä menny, ku 10h + tämän päivän laminoinnit!!! Huomenna pikku pakkelointia ja sakia maali päälle.
Laitan huomenna projektikuvat.

Laitan huomenna projektikuvat.