Slalom Cup 2016 säännöt + FMOC team säännöt

Vierailijan tietopaketti; mikä on FMOC, miten voit liittyä...

Valvoja: Ville K

Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Re: Slalom Cup 2016 säännöt + FMOC team säännöt

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Olen useammankin kerran antanut autoni jollekkin muulle ajettavaksi ja aina hävinnyt. Vitun vehkeet kun ei toimi :lol: :lol: itelläni!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
balez
Addikti
Auto: Mustang Gt -95

Viesti Kirjoittaja balez »

simppa 73 kirjoitti:
Ps: Ehdotan, että Kosolalle oma sarja. Oli mulle viime kaudella kaski kannossa, jolle en vaan mahtanut mitään... :peukku:
kaikki 94 (ehkä jopa mun mielestä foxitkin..miks ei?) ja uudemmat laitetut vaa samaa modified luokkaa.. stokit tietysti eriksee.. nimimerkillä auton omistanu 1.5vk ja tuli kuitattua heti funrunin slalomi :bye:
kyllä se on äijästä ja päivästä kiinni.. mitä vähemmän luokkia ni sitä hauskempaa ja kivempaa vertailla kun erinlaiset autot ajaa vastakkain

tosin olen osallistunut tasan kerran mussella, joten olen jäävi sanomaan. mutta ainakin yleensäkkin hauskempaa seurata vartti/rata päivillä miten erinlaiset autot ja kuskit sijoittuu. Tuskin kukaan tohon palkintojen takia osallistuu?!? :peukku:
simppa 73
Addikti
Auto: Ford Mustang GT 2005

Viesti Kirjoittaja simppa 73 »

balez kirjoitti:
simppa 73 kirjoitti:
Ps: Ehdotan, että Kosolalle oma sarja. Oli mulle viime kaudella kaski kannossa, jolle en vaan mahtanut mitään... :peukku:
kaikki 94 (ehkä jopa mun mielestä foxitkin..miks ei?) ja uudemmat laitetut vaa samaa modified luokkaa.. stokit tietysti eriksee.. nimimerkillä auton omistanu 1.5vk ja tuli kuitattua heti funrunin slalomi :bye:
kyllä se on äijästä ja päivästä kiinni.. mitä vähemmän luokkia ni sitä hauskempaa ja kivempaa vertailla kun erinlaiset autot ajaa vastakkain

tosin olen osallistunut tasan kerran mussella, joten olen jäävi sanomaan. mutta ainakin yleensäkkin hauskempaa seurata vartti/rata päivillä miten erinlaiset autot ja kuskit sijoittuu. Tuskin kukaan tohon palkintojen takia osallistuu?!? :peukku:
Juuri näin. Ei tässä niin vakavissaan olla. Itse olen hävinnyt jo niin paljon rahaa näissä slalom kisoissa, että en kehtaa tunnustaa. Ollaan lyöty vetoja kunniasta, rahasta ja milloin mistäkin... Hauskaa on ollut! Ei tämä niin vakavaa ole... Veskullekkin annoin 500 ja loppuajasta 1000 käteen, että ajasta saatiin 5 sekkaa pois.... :asking02: :devilhehe:

Joo, jotkut rakentaa autoa, jotkut opettelee ajamaan, mä lahjoin ajanottajat!!!!
musseGT
Addikti
Auto: Shelby GT500 vm 2009 Tube: https://www.youtube.com/channel/UCudyXE ... Llc8cKZ2YQ

Viesti Kirjoittaja musseGT »

Onko ketjussa mainintut säännöt tiimikisassa edelleen voimassa?
Homer65
Over The Top
Viesti:

Joo! Lahjomalla voittoon :roll-roll: !! ....no köyhä jää aina hännille :devilhehe: :devilhehe:

Homer65
Over The Top
Viesti:

...hmmm. Luin sääntöjä!! Pari autoa, jos oisin pikkumainen, kävisin tarkistamassa! Nooh onneksi en ole, enkä ole mitenkään "vastuullisessa" asemassakaan :devilhehe: :devilhehe:

Power_boat
Addikti
Auto: Mustang 4.0 2005

Viesti Kirjoittaja Power_boat »

Puuttuuko joltain ahtimen kuristin vai onko se laittomasti suurennettu :pamputtaa:
NoNeed4Boost
Addikti
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Täältä löytyy kauden 2019 säännöt :)

viewtopic.php?f=42&t=19270
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -