Scat 347
-
- Aktiivi
- Viestit: 49
- Liittynyt: 11 Elo 2013, 20:35
- Auto: 1960 Ford F100 5L EFI
1959 Ford F700 kippi lava
1972 Vauxhall Firenza 1600 - Paikkakunta: Espoo
Scat 347
On 5.0 hoonattu 0,30 ylikokoon ja esikasattu Scatin 347 ,tasot oikastu mäntien kanssa tasan. Piti kasata mutta veivit ei mahdu akselille kaulat noin 0.40 vajaat mitattu halvalla diki työntömitalla. Onko kellään tällaista tullu vastaan näitten Scatin romujen kanssa. Täytyy ottaa myyjän yhteyttä ja kysellä miten edetään. Kyllä näitten kanssa helposti aikaa menee.
Re: Scat 347
Siis kiertokangen kaulat kampiakselissa liian paksut? Ettei kiertokanki laakereineen mahdu paikalleen?
-
- Aktiivi
- Viestit: 49
- Liittynyt: 11 Elo 2013, 20:35
- Auto: 1960 Ford F100 5L EFI
1959 Ford F700 kippi lava
1972 Vauxhall Firenza 1600 - Paikkakunta: Espoo
Re: Scat 347
Kaulat kapeet. Vetolevy vaihtu samalla tasapainotettu uudelleen, täytyy kiikuttaa taas koneistamoon. Kai ne on otettava veivit kokonaisena mukaan.
-
- Aktiivi
- Viestit: 49
- Liittynyt: 11 Elo 2013, 20:35
- Auto: 1960 Ford F100 5L EFI
1959 Ford F700 kippi lava
1972 Vauxhall Firenza 1600 - Paikkakunta: Espoo
Re: Scat 347
Ei syytellä vielä, nää on todennäköisesti selitettävissä mun huolimattomuudesta.
-
- Aktiivi
- Viestit: 49
- Liittynyt: 11 Elo 2013, 20:35
- Auto: 1960 Ford F100 5L EFI
1959 Ford F700 kippi lava
1972 Vauxhall Firenza 1600 - Paikkakunta: Espoo
Re: Scat 347
Pitäskö ne olla noin päin
-
- Aktiivi
- Viestit: 49
- Liittynyt: 11 Elo 2013, 20:35
- Auto: 1960 Ford F100 5L EFI
1959 Ford F700 kippi lava
1972 Vauxhall Firenza 1600 - Paikkakunta: Espoo
Re: Scat 347
Kaikki ok siltä osin. Sitä mietin että toi vetolevy kun vaihtu aodeehen käyvään ja tasapainotus tehtiin uudestaan niin sanoivat että tekivät sen kampiakseliin jos vaihdan vetolevyn niin ei tarvii enää painottaa, pitihän se nytkin painottaa vaikka molemmat vetolevyt oli 28oz. Eli jos joutuu vetolevyn vaihtaa niin moottori purkuun niin voi vastata olla varma että kaikki ok.