Niin, sellaista ajatellut että onko mitään hyötyä tai haittaa jos kansien ja nostajalaakson öljyn paluu reikien reunat pyöristää?
Jotta öljy palautuisi nopeammin öljypohjaan. Nyt öljyreikien reunat on terävät, jolloin tuntuu että öljyä kertyy lammikko ennenkuin lähtee reijän reunan yli palaamaan öljypohjaan.
Vai pitääkö siellä ollakin lammikko ennenkuin palaa öljypohjaan?
Asiaa öljykanavista
Re: Asiaa öljykanavista
Tavallaan turhaa käyttö kinnerissä. Minä tosin pyöristän kaikki mahdolliset öljykanavien kulmat niin syöttö- kuin paluupuoleltakin.
Eli voit huoletta siistiä kaikki kulmat öljyn paluun helpottamiseksi / parantamiseksi.
Eli voit huoletta siistiä kaikki kulmat öljyn paluun helpottamiseksi / parantamiseksi.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: Asiaa öljykanavista
Maalatulla pinnalla varmaan sellainenkin hyöty, että öljy ei mustene niin nopeasti jos ollenkaan, kun ei ole paljaan raudan kanssa kosketuksissa. Ainakin huomasin silloin cobrassa että öljy pysyi pitkään puhtaana, ja siinähän oli lohko maalattu sisältä.
Re: Asiaa öljykanavista
Joo lohko menee ens viikolla työn alle, muita juttuja tehtävä sillä aikaa.